تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانشین پورعلی گنجی در تیم ملی مشخص شد

سرمربی تیم ملی قصد دارد امروز در بازی با بولیوی از زوج استقلالی در مرکز خط دفاع بهره ببرد تا جای خالی مدافع کلیدی و مصدوم را پرکند.

به گزارش شمانیوز: بعد از سال ها حضور مداوم در ترکیب اصلی تیم ملی امروز مرتضی پورعلی گنجی برای اولین بار در این مدت به دلیل مصدومیت نمی تواند برای ایران به میدان برود تا بازیکنی که عصای دست کارلوس کی روش شده بود عصا به دست بازی تیم ملی مقابل بولیوی را از روی سکوها تماشا کند.
برای انتخاب جانشین این بازیکن در ترکیب اصلی سرمربی پرتغالی گزینه های زیادی پیش رو داشت اما آخرین اخبار از اردوی تیم ملی حاکی است کی روش قصد دارد از زوج خط دفاع استقلال در فصل گذشته برای اولین بار در بازی های ملی بهره ببرد تا در استانه جام ملت های آسیا الترناتیوهای مناسب برای نفرات اصلی ساختار تدافعی خود داشته باشد.
مید حسینی که انتخاب اصلی کی روش به نظر می رسد امروز به احتمال فراوان روزبه چشمی را در کنار خود به عنوان زوج دفاعی خواهد دید، زوجی که فصل گذشته وینفرد شفر از آنها در ترکیب اصلی استقلال بهره برد و به نتایج فوق العاده ای هم در لیگ برتر هم در لیگ قهرمانان آسیا رسید.
با این تفاسیر پژمان منتظری مدافع کارکشته تیم ملی و استقلال در کنار محمد خانزاده همچنان روی نیمکت حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز در نیمه دوم برای دقایقی به میدان بروند. مسلما انتخاب زوج چشمی – حسینی بی جهت در دستور کار کی روش قرار نگرفته چون وضعیت بهبودی پورعلی گنجی در ماه های آتی ابهامات زیادی دارد و هیچ بعید نیست این بازیکن به جام ملت ها نرسد از همین رو زوج موفق سابق استقلال می تواند گزینه اصلی مربی پرتغالی لقب بگیرد.

منبع: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانشین پورعلی گنجی در تیم ملی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..