تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی احتیاطی راننده پمپ بنزین را به آتش کشید! + فیلم

بی احتیاطی راننده پمپ بنزین را به آتش کشید! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لزوم دقت و هوشیاری کامل رانندگان را در هنگام حضور در جایگاه های پمپ بنزین یادآور می شود. این ویدئو نشان می دهد که کوچکترین بی احتیاطی می تواند جان رانندگان و پرسنل شاغل در پمپ بنزین را با خطر جدی روبرو کند.

در این ویدئو که توسط مرکز آتشنشانی منطقه هکنساک واقع در ایالت نیوجرسی منتشر شده است لحظه آتش گرفتن یک جایگاه پمپ بنزین را به تصویر کشیده می شود. در حالی که شیلنگ بنزین هنوز در داخل باک یک خودروی شاسی بلند قرار داشت و در حال انتقال بنزین به خودرو بود  در اثر خروج ناگهانی راننده از پمپ بنزین ناگهان آتش همه جا را فرا گرفت.

در این لحظه در اثر سقوط دستگاه محاسبه گر پمپ بنزین و اتصالی برق و خارج شدن شیلینگ از داخل باک خودرو و ریختن بنزین روی زمین ناگهان قسمتی از جایگاه غرق شعله های آتش شد. پس از بروز این حادثه یکی از پرسنل های پمپ بنزین بلافاصله با مشاهده این صحنه وارد عمل شد و با استفاده از کپسول اطفاء حریق اقدام به خاموش کردن آتش کرد. این حادثه روز چهارشنبه و در منطقه هنکساک ایالت نیوجرسی آمریکا رخ داد. این ویدئو که ابتدا در فیسبوک منتشر شده است تاکنون بیش از 3000 بیننده داشته است.

بنا به گزارش مرکز آتش نشانی محلی آمریکا در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد. بنا به گزارش این مرکز تلاش پرسنل حاضر در جایگاه و قطع فوری جریان بنزین موجب اطفاء حریق پیش از تبدیل آن به یک فاجعه شد. پلیس محلی آمریکا تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست آیا این راننده توسط پلیس دستگیر شده است یا خیر.

انتهای پیام/

لحظه آتش گرفتن پمپ بنزین در اثر اشتباه راننده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی احتیاطی راننده پمپ بنزین را به آتش کشید! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..