تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماری که با حضور ناگهانی‌اش در بانک همه را غافلگیر کرد +فیلم

ماری که با حضور ناگهانیش در بانک همه را غافلگیر کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با دیدن تصاویر سقوط مار از سقف بانک هر بیننده ای تصور می کند که شاهد یک فیلم وحشتناک است. در یک جلسه کاری در بانک شهر گوانچی چین، کارکنان با سقوط یک پیتون از سقف غافلگیر شدند و تمام وظایف کاری را فراموش کردند تنها به فکر راهی برای فرار بودند.

هر چند این مار از خانواده مارهای بدون زهر است اما در لحظه سقوط کسی در فکر تشخیص نوع مار نبود و فقط به فکر ترک صحنه بود.

مسئولان بانک پس از غافلگیر شدن توسط این خزنده به ماموران حیات وحش اعلام کردند و خوشبختانه بدون هیچ آسیب‌دیدگی حادثه وحشتناک به پایان رسید.

در زیر می توانید فیلم لحظه سقوط مار را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

سقوط مار از سقف کارکنان بانک را غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماری که با حضور ناگهانی‌اش در بانک همه را غافلگیر کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..