تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس هیات مدیره پرسپولیس:برانکو بازیکن جدید نمی‌خواهد!

رئیس هیات مدیره پرسپولیس:برانکو بازیکن جدید نمی‌خواهد!

پرسپولیس این روزها شرایط خاصی دارد، از مشکلات مالی که همیشه وجود داشته که بگذریم، بازی برگشت با السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و شایعات عجیب پیرامون این تیم نیز کم نیست. مثلا اینکه بازیکنان زیادی قرار است برگردند؛ نفراتی مثل رامین رضاییان یا مهدی طارمی که اولی بدون تیم است و دومی هم در الغرافه روزهای چندان درخشانی را سپری نمی‌کند و شاید بخواهد راهی تیم دیگری شود. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با محمدرضا حاجی‌بیگی، عضو هیات‌مدیره باشگاه درخصوص مسائل یاد‌شده را می‌توانید در ادامه بخوانید:

چند روز پیش حمیدرضا گرشاسبی اعلام کرد وزارت ورزش قرار است ارز ثانویه به باشگاه پرسپولیس بدهد تا بدهی به خارجی‌های تیم پرداخت شود، چطور شد وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس ارز ثانویه داد؟

واقعا وضعیت ما مشخص نبود، یعنی بانک مرکزی هم شرایط ارزی ما را مشخص نمی‌کرد. چون ما در باشگاه پرسپولیس تابع قانون هستیم و از بازرسی و این چیزها هم ترس داریم دنبال این بودیم که در شرایط قانونی دنبال ارز برویم. خوشبختانه با نظر وزیر ورزش قرار شد برای پرداخت طلب خارجی‌هایمان ارز ثانویه بگیریم. شاید این اولین و آخرین‌باری باشد که ارز ثانویه می‌گیریم، شاید هم ادامه داشته باشد.

پس طلب کادر فنی خارجی و بازیکنان خارجی کامل پرداخت می‌شود؟

کامل نه ولی قسمت اعظمی از طلب‌ها را به‌زودی پرداخت می‌کنیم تا شرمنده این نفرات نشویم.

 در چند روز گذشته وزیر ورزش از پرسپولیس حمایت و ابراز امیدواری کرد در آسیا قهرمان شود.

به خاطر این است که شرایط پرسپولیس خاص است و همه دوست دارند پرسپولیس قهرمان آسیا شود. در این چند روز یکی از معاونان وزیر در ورزشگاه آزادی حضور دارد تا تمام کمبودهای این ورزشگاه برای فینال برطرف شود. فرصت خوبی است تا بتوانیم ورزشگاه آزادی را نوسازی کنیم.

از بدهی‌های داخلی و خارجی چقدر پرداخت شده است؟

از بدهی‌های گذشته داخلی به چند طلبکار قول دادیم تا طلب‌شان را در دو قسط پرداخت کنیم. درواقع ما بدهی نداریم و فقط چند تعهد است که آنها را هم انجام می‌دهیم.

بدهی خارجی باشگاه چقدر است؟

فکر می‌کنم مجموع بدهی به خارجی‌ها از گذشته تا امروز به 150هزار دلار هم نمی‌رسد.

در چند روز گذشته بحث بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شده، این مساله چقدر واقعیت دارد؟

نه برانکو و نه باشگاه هیچ نظری درمورد بازگشت بازیکنی یا خرید بازیکن جدیدی ندارند. اینها صحبت‌های رسانه‌ای هستند. چنین چیز‌هایی نه مطرح شده و نه ان‌شاءالله مطرح می‌شود. وقتی تیم شرایط خوبی دارد و خوب نتیجه می‌گیریم چه نیازی به این کارهاست؟

برای بازی  با السد آماده‌اید؟

بله خداروشکر در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم و با تدابیر کادر فنی و نفراتی که در اختیار داریم در بازی برگشت هم با قدرت ظاهر می‌شویم. البته کار تمام شده نیست و بازی بسیار سختی در پیش است اما امیدوارم با حمایت خوب تماشاگران بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

باشگاه‌هایی مانند پیکان و ذوب‌آهن هم در این مسیر با شما همکاری خوبی داشتند.

همان‌طور که گفتم همه دوست دارند پرسپولیس قهرمان آسیا شود و افتخارش به فوتبال ایران برسد. واقعا این باشگاه‌ها با ما همکاری خوبی داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنیم.


258 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس هیات مدیره پرسپولیس:برانکو بازیکن جدید نمی‌خواهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..