تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپری که قاتل گرد و غبار است/ محصولی جدید که به کمک خانه‌داران می‌آید

محصولی جدید که به کمک خانه‌داران می‌آید / اسپری که قاتل گرد و غبار استبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

نمایشگاه فناوری نانو درحال برگزاری است و بسیاری از محصولات فناورانه عرضه می‌شوند‌؛ محصولاتی که با کیفیتی خوب و برای اولین بار در کشور تولید شده‌اند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به طراحی محصولی جدید بر پایه نانو فناوری شده است که به کمک  خانه‌دارها  می‌آید و دغدغه آنها درباره گرد و غبار و کثیف شدن لوازم خانه را از بین می‌برد.

ساخت محصولی جدید بر پایه گیاهان دارویی

این محصول جدید به کمک فناوری نانو و با استفاده از رایحه‌های گیاهی اجازه نمی‌دهد هیچ گرد و غباری تا یک هفته به سطح اجسام نفوذ کرده و روی آنها بنشینند. 

این محصول که در قالب یک اسپری به فروش می‌رود با پخش شدن روی سطح وسایل خانه مانند میز، کمد، تلویزیون و یا هر جسم دیگر، تمامی گرد و غبار و خاک را از روی آن پاک کرده و تا یک هفته اجازه نشستن هیچ گرد و غبار و یا خاک را روی اجسام نمی‌دهد.

این محصول مبتکرانه با بهره‌گیری از فناوری نانو، قدمی جدید در کمک به افراد  خانه‌دار و آنهایی که از گرد و غبار و کثیفی فراری هستند برداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپری که قاتل گرد و غبار است/ محصولی جدید که به کمک خانه‌داران می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..