تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیس‌بوک از تصاویر سه بعدی پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی فیس‌بوک از تصاویر سه بعدیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین بار ماه مه بود که فیس‌بوک اعلام کرد این کمپانی قصد دارد پشتیبانی از تصاویر سه بعدی را به پلتقرم خود اضافه کند و حالا، بهترین زمان است که فیس‌بوک این کار را انجام دهد. تا چند هفته دیگر کاربران این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود تا تصاویر خود را به صورت سه بعدی و واقعیت افزوده با فالوئرهای خود یا سایر کاربران جهانی فیس‌بوک به اشتراک بگذارند.

فیس‌بوک اعلام کرد که از امروز، قابلیت تصاویر سه ‌بعدی در دسترس است. این تصاویر هم در فید خبری و هم با هدست‌های واقعیت مجازی قابل مشاهده هستند. در تصاویر سه بعدی به صحنه، عمق و حرکت افزوده می‌شود تا تصویر زنده به نظر برسد.

بعد از گرفتن یک عکس در حالت پرتره با یک گوشی هوشمند سازگار، می‌توانید آن را به صورت یک تصویر سه بعدی روی فیس‌بوک به اشتراک بگذارید تا بقیه کاربران بتوانند روی تصویر شما، اسکرول، جابجایی و چرخش انجام دهند. این قابلیت طبق گفته فیس‌بوک، مانند آن است که از پشت یک پنجره به صحنه نگاه کنید.

این تکنولوژی از داده‌های مربوط به عمق که در حالت پرتره به همراه تصاویر ثبت می‌شوند، استفاده می‌کند. iPhone 7 Plus، iPhone 8 Plus، X و XS از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از تصاویر ثبت‌شده در حالت پرتره با پیکسل گوگل نشده است.

گفتنی است، این قابلیت از قابلیت بازسازی‌های دنیای سه بعدی که فیس‌بوک در مه 2018 به نمایش گذاشت، ساده‌تر است. هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی عرضه این قابلیت و زمان احتمالی ارائه آن، به میان نیامده‌ است. تصاویر سه‌بعدی از امروز به صورت آنلاین و در واقعیت مجازی قابل مشاهده هستند. قابلیت ایجاد و به اشتراک گذاری این تصاویر نیز تا روزهای آتی برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام موقعیت مکانی کاربران خود را با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیس‌بوک از تصاویر سه بعدی پشتیبانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..