تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر روغن آتش گرفت چه باید کرد؟ +فیلم

اگر روغن آتش گرفت چه باید کرد؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که از ظروف شما دود آشکاری بلند می‌شود یعنی روغن به آخرین درجه حرارت خود رسیده و حرارت بیش از آن موجب آتش گرفتنش می‌شود. اطلاع از آخرین نقطه حرارت روغن باعث می‌شود از نقطه اشتعال و آتش گرفتن آن نیز مطلع شوید.

وقتی روغن به نقطه اشتغال خود برسد (حدود 320 درجه سانتی گراد برای بیشتر روغن ها)، حلقه های کوچکی از آتش، از سطح آن به اطراف پرتاب میشود. وقتی روغن تا نقطه آتش خود حرارت ببیند (حدود 400 درجه سانتی گراد برای بیشتر روغن ها)، سطح آن شعله‌ور می‌شود.

هرگز برای خاموش کردن آتش روغن از آب استفاده نکنید. آب باعث می شود روغن شعله ور شده و به اطراف بپاشد و سریع تر پخش شود. در عوض می توانید شعله های آتش را با قرار دادن یک در پوش محکم یا یک ورق کاغذ آلومینیم روی ظرف خاموش کنید.

در ادامه روش صحیح خاموش کردن آتش را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:با گران‌ترین مجسمه‌های جهان آشنا شوید +تصاویر

انتهای پیام/

چگونه آتش افروخته از روغن را مهار کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر روغن آتش گرفت چه باید کرد؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..