تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ارسال آثار دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی

ساعت: 18:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418918

عزیزی‌راد از تمدید مهلت ارسال آثار دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد عزیزی راد با اعلام اینکه حضور همه ی فعالان عرصه رسانه به خصوص فعالین در تشکلها و اصناف رسانه ای می تواند سطح کیفی تولیدات ارسالی در این جشنواره را افزایش دهد افزود: دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» آذربایجان شرقی در ۱۰ محور و ۸ قالب برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های عکس، گزارش، مصاحبه، خبر ، یادداشت یا سرمقاله، کاریکاتور، موشن گرافی و طنز در محورهای "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، " حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب های اجتماعی"، "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی"،  "فرهنگ گردشگرپذیری"،  "حقوق شهروندی" و "اشتعال زایی" به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر علمی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر تاکید کرد: آثار باید در یکی از قالب های نامبرده شده باشد و از یکم مهر ماه ۹۶ تا ۱۵ آبان ۹۷ در یکی رسانه ها و نشریات استانی، ویژه نامه های استانی نشریات سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مجوز دار منتشر شده باشد.

عزیزی راد با بیان اینکه آثار حتما باید با نام و با تایید مهر نشریه از طریق فرم ثبت نام مخصوص باشد افزود:  تمام فعالان رسانه ای استان می توانند در جشنواره شرکت کنند و هر خبرنگار می تواند در همه محورهای اعلام شده بدون هیچ محدودیتی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کند.

وی در پایان با اعلام اینکه هر شرکت کننده برای هر اثر در هر بخش فرم ثبت نام جداگانه ای تکمیل کند گفت: شرکت کنندگان می بایست آثار ارسالی به همراه فرم ثبت نام این جشنواره را همه روزه در ساعات اداری به سازمان بسیج رسانه استان واقع در روبروی استانداری، کوچه شهید پیرسمساری، خانه مجتهدی ها و روزهای زوج از ساعت ۱۲ الی ۱۷ به دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی واقع در بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تحویل دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ارسال آثار دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..