تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازی برای اربعین از تبریز به عراق اختصاص نداده‌اند/ پیگیر مساله هستیم، نتیجه را اعلام خواهیم کرد

ساعت: 18:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418915

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج؛

روحی ملکی گفت: متاسفانه تا به امروز پروازی از تبریز به عراق برای اربعین اختصاص نداده‌اند اما از تهران درخواست پرواز مستقیم از تبریز به عراق را کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ،  امیر روحی ملکی در خصوص وضعیت پروزاهای اربعین از تبریز اظهار داشت: متاسفانه تا به امروز پروازی از تبریز به عراق برای اربعین اختصاص نداده‌اند اما از تهران درخواست پرواز مستقیم از تبریز به عراق را کرده‌ایم.

وی ادامه داد: پیگیر این مساله هستیم و ان‌شاالله طی چند روز آینده نتیجه به ما اعلام خواهد شد و امیدواریم که این پروازها به تبریز اختصاص یابد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی در خصوص نحوه درخواست ویزا برای سفر کربلا نیز عنوان کرد: مردم برای صدور ویزا به کارگزاران زیارتی مراجعه کنند تا شرکت‌هایی که مسئول این کار هستند مدارک را به کنسول عراق فرستاده و ویزایشان صادر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازی برای اربعین از تبریز به عراق اختصاص نداده‌اند/ پیگیر مساله هستیم، نتیجه را اعلام خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..