تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکرات شهرداری برای لایروبی رودخانه‌ها جدی گرفته نشد

ساعت: 18:00 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418779

شهردار امام‌زاده عبدالله با بیان اینکه مسیر رودخانه به‌واسطه لایه‌های آبرفتی بارها تغییر می‌کند، گفت: نادیده گرفتن تذکرات چندین باره شورای شهر و شهردرای امام‌زاده عبدالله در مورد اهمیت لایروبی رودخانه موجب تخریب پل آلشرود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جواد صلواتی در گفت‌وگویی با بیان اینکه پل آلشرود دیگر قابل تردد نیست و تخریب شد، اظهار کرد: در حال حاضر تردد بر روی آن انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مکان کوچکی را برای تردد در نظر گرفته اما کافی نیست، گفت: پل آلشرود برای ترمیم نیاز به بیش از 500 میلیون تومان هزینه دارد.

شهردار امام‌زاده عبدالله با بیان اینکه خسارت وارده به استان و دیگر نهادها گزارش شد، ادامه داد: راه دسترسی کوچکی که ایجاد کردیم کافی نیست و باید فکری اساسی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه لودر و ماشین‌های شهرداری روزانه بیش از 10 ساعت در آن مکان حاضر هستند، تاکیدکرد: با شکستن پل، آب به سمت رودخانه رها و در این مسیر خسارت‌هایی به مردم وارد شد.

صلواتی با بیان اینکه مدیریت بحران امام‌زاده عبدالله در آماده‌باش به سر می‌برد تا در سریع‌ترین زمان خدمات انجام شود، تصریح کرد: در صورت تجهیز کردن شهرداری امام‌زاده عبدالله به ماشین‌های آتش‌نشانی بیشتر و دیگر ماشین‌های خدماتی به دلیل نزدیکی این شهر به جنگل و رودخانه و احتمال آتش‌سوزی و سیل اقدامات می‌تواند سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نامه‌ای در مورد کنار زدن لایه‌های آبرفتی حاشیه رودخانه به نهاد ذی‌ربط و امور آب ارسال شد اما پاسخی دریافت نکردیم، تاکیدکرد: بارها نامه به امور آب بابت لایروبی ارسال شد اما اجازه این امر داده نشد.

شهردار امام‌زاده عبدالله در پایان با بیان اینکه مسیر رودخانه به‌واسطه لایه‌های آبرفتی بارها تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن تذکرات چندین باره شورای شهر و شهردرای امام‌زاده عبدالله در مورد اهمیت لایروبی رودخانه موجب این اتفاق شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکرات شهرداری برای لایروبی رودخانه‌ها جدی گرفته نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..