تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نسا» زنی تنها و بی‌سرپرست در کنجی از حاشیه شهر رامسر

ساعت: 17:50 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418781

«نسا»، زنی تنها و بی سرپرست در کنجی از حاشیه شمال غربی رودخانه کوی تعاونی رمک رامسر است که در این روزهای بعد از سیل بیش از پیش به کمک و توجه نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، از زمانی که سیل، خودی نشان داده و در برابر خود هماوردی ندید و بخشی از گوشه و کنار شهر رامسر را با خود برد، لنز دوربین‌ها هم در کنار تعدادی از شهروند خبرنگاران، بسیاری از ساکنان شهرها و روستاهای رامسر و خیلی دورترها را در فضای مجازی به عمق خرابی های این بلای طبیعی بردند و‌ در کنار آن مسئولینی را نشان دادند که در تلاش هستند در حد و توان خود گوشه ای از کار را بگیرند و گره ای را بگشایند اما یکی در این میان گویا کمتر کسی از مسئولان بوده که سراغش را بگیرد.

” نسا”، زنی تنها و بی سرپرست در کنجی از حاشیه شمال غربی رودخانه کوی تعاونی رمک است که در این روزهای بعد از سیل بیش از پیش به کمک و توجه نیاز دارد.

وقتی که در یک چشم بهم زدن، ساکنان حاشیه رودخانه این قسمت از شهر، سیلاب را تا ارتفاع یک متری حیاط و منازلشان دیدند فقط فرصت آن را داشتند که جان خود را نجات دهند و به پناهگاهی رجوع کنند و چه پناهگاهی بهتر از مسجد الزهرا(س) محلشان اما در این بین ” نسا ” غافل از خشم سیلاب، به فکر خانه کوچک و محقر خود بود تا مبادا این دارایی ناچیز خود را از دست بدهد و اگر نبود تلاش چند تن از همسایه ها، شاید تا امروز گروه های امداد و‌ نجات بدنبال یافتن جسم بی جانش در رودخانه یا ساحل باغ ملی بودند.

” نسا ” این ساکن آسیب‌پذیر حاشیه رودخانه کوی تعاونی رمک، زن بی‌سرپرستی است که تک و تنها در خانه کوچک خود روزگار را سپری می‌کرده و اینک به دلیل هجوم سیلاب و وضعیت نامناسب خانه‌اش، امکان سکونت در آن گل و لای را از دست داده و شب و روزش را فعلا” در منازل همسایگان سخاوتمندش می‌گذراند.

همنوعی که حتی بی‌بهره از یک دوش آبگرم و سقفی سالم برای سرپناه کوچکش است.

همسایگان، هلال احمر با وساطت یکی از اعضای هیئت امنای مسجد محل و برخی دلسوزان، به اندازه تامین مایحتاج چند روزه و نگهداری موقت در منازلشان به کمک همشهری خود آمده اند و حتی از بنیاد مسکن هم گفته می شود سرکشی کرده‌اند اما گویا تاکنون از دیگر مسئولان شهر از شورا و شهرداری گرفته تا فرمانداری خبری نشده و اقدامی انجام نگرفته است.

چه خوب است مسئولان، سری هم به این گوشه شهر و ساکنان حاشیه رودخانه‌اش بزنند و در این اوضاع و احوال، ” نسا ” را هم دریابند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نسا» زنی تنها و بی‌سرپرست در کنجی از حاشیه شهر رامسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..