تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت جبهه انقلاب با گسترش رسانه های انقلابی در سراسر استان / بسیج بهترین رسانه برای معرفی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418650

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه گلستان عنوان کرد؛

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: تقویت جبهه انقلاب اسلامی و گسترش رسانه های انقلابی در لوای بسیج از جمله برنامه های پیش رو سازمان بسیج رسانه استان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ علی خالقی مسئول جدید سازمان بسیج رسانه گلستان بسیج را یک تفکر جهانی و زمینه ساز موعود خواند و اظهارکرد: بسیج بهترین رسانه برای معرفی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه برنامه های پیش بینی شده بسیج رسانه استان را دنبال خواهیم کرد، افزود: انسجام میان رسانه های استان، تقویت جبهه انقلاب اسلامی و گسترش رسانه های انقلابی در لوای بسیج ، برگزاری یادواره شهدای رسانه از جمله برنامه های پیش رو خواهد بود.

مسئول جدید بسیج رسانه استان با اشاره به کارکرد رسانه گفت: تغییر ذهنی مخاطب یکی از کارکردهای اصلی رسانه است که آن را به سوی انقلابی گری به پیش خواهیم برد.

وی همسویی با نظام و عمل به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری  را تنها خط قرمز بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: هرکس در این راه  قرار گرفت مورد حمایت این سازمان خواهد بود.

آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان امشب با حضور معاون اقشارسپاه نینوا استان و جمعی از اهالی رسانه استان در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزارشد.

در این مراسم علی خالقی بعنوان مسئول بسیج رسانه استان معرفی شد و از زحمات 5 ساله علی محمد جعفری قدردانی شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت جبهه انقلاب با گسترش رسانه های انقلابی در سراسر استان / بسیج بهترین رسانه برای معرفی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..