تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط مهم در قرارداد الحاجی گرو با استقلال

۷۸۴۹۶۵

۳۶۲ بازدید

قرارداد گرو با استقلال به شرط رضایت باشگاه است. یعنی اگر باشگاه راضی نبود در هر زمان و هر نقطه از لیگ قراردادش را فسخ خواهد کرد.

ایران ورزشی: باشگاه استقلال اگر بخواهد همین امروز می‌تواند قرارداد الحاجی گرو را فسخ کند. در قراردادی که بین باشگاه استقلال با این بازیکن منعقد شده دقیقا به این نکته اشاره شده که اگر کادر فنی استقلال از وضعیت این بازیکن ناراضی باشد، قرارداد به طور یک سویه از جانب باشگاه استقلال فسخ خواهد شد.

در روزهای اخیر رسانه ها انتقاد های بسیاری به عملکرد این بازیکن داشتند اما سرپرست موقت این باشگاه در مصاحبه ای اعلام کرد که به زودی موتور گلزنی گرو روشن می‌شود و این بازیکن رضایت همه را جلب می‌کند.

شرط مهم در قرارداد الحاجی گرو با استقلال

دفاعیه امیرحسین فتحی از الحاجی گرو اما نشان می‌دهد که سرپرست باشگاه استقلال تنها به دنبال کاستن از فشارها به این بازیکن است و گرنه هیچ منطقی با توجه به کارنامه ای که گرو از خودش برجا گذاشته از این بازیکن حمایت نمی‌کند.

این حمایت ها اما شاید در روزهای آتی قدری گرو را با آرامش بیشتری به بازی های لیگ بفرستد و عاملی در جهت گلزنی او و طلسم شکنی اش باشد اما چیزی که از گرو تا به امروز دیدیم، هرگز امیدوار کننده نبوده و این بازین نیجریه ای با اضافه وزن مشهودی مواجه است و از چابکی یک مهاجم بی بهره است.

اینکه گرو بتواند در روزهای آتی انتظار ها را برآورده کند به واسطه وضعیتی که او تا به امروز داشته قدری خوش خیالی است و بعید به نظر می‌رسد که استقلال با این بازیکن به نقطه روشنی برسد وگرو بتواند نقش یک مهاجم گلزنی و با ارزش را در ترکیب استقلال بازی کند.

تا امروز به اندازه کافی به گرو فرصت بازی در ترکیب استقلال داده شده و حتما تا نیم فصل باز هم به این بازیکن فرصت داده خواهد شد و باید دید که وینفرد شفر در نهایت چه تصمیمی برای این بازیکن اتخاذ می‌کند و آیا او هم همسو با فتحی پیش می‌رود یا از مزیت بندی که در قرارداد فی مابین به سود باشگاه منعقد شده، بهره خواهد گرفت و نام این بازیکن را در فهرست خروجی ها قرار خواهد داد؟!

قرارداد استقلال با گرو 3 ساله است اما این پیش شرط می‌تواند دست باشگاه استقلال را برای اعمال هر تصمیمی باز بگذارد تا لااقل سرمایه های مالی این باشگاه صرف بازیکنی نشود که از نظر فنی هیچ کارایی برای این باشگاه نداشته است. به قول معروف جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعت است.

استقلال در سال های اخیر مبالغ زیادی را مصروف بازیکنان خارجی بی کیفیت کرده است و دلارهای زیادی را در این راه خرج کرده که اگر قدری دور اندیشی در این باشگاه وجود داشت یا کمیته ای بر جذب بازیکنان جدید نظارت می‌کردند بدون شک چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد واستقلال مجبور نبود به خاطر برخی سوئ تدبیر ها سرمایه های ارزی اش را به بازیکنان بی کیفیت خارجی بدهد.

همین گرو یکی از بازیکنانی است که مشخص نشده با کدام متر و معیار به استقلال آمده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط مهم در قرارداد الحاجی گرو با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..