تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاه‌علیدوست: دو بازی مهم با استقلال داریم

۷۸۴۹۵۹

۵۳۲ بازدید

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ۴ مسابقه سخت داریم که ۲ بازی مهم آن با استقلال در لیگ و جام حذفی است.

خبرگزاری فارس: روزبه شاه‌علیدوست، کاپیتان سایپا در مورد دیدار با استقلال در روز جمعه گفت: بازی بسیار سختی است و همه بازیکنان ما این مساله را می‌دانند و امیدوارم با تمرکز بیشتر بتوانیم امتیاز لازم را از این مسابقه بگیریم.۲ بازی مهم با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی داریم.

وی افزود: استقلال تیم جوانی است که پتانسیل بسیار خوبی دارد و باید مقابل این تیم قدرتمند با تمرکز بازی کنیم.

وی در مورد مصدومان پرتعداد سایپا گفت: در بازی با نساجی من و امین حاج محمدی مصدوم شدیم و حدود ۲ هفته نتوانستیم با تیم تمرین کنیم و اکنون مصدومان تیم به تمرینات برگشته‌اند. من هم همراه تیم تمرین می‌کنم و باید دید که نظر سرمربی تیم چیست.

شاه‌علیدوست: دو بازی مهم با استقلال داریم

به هر حال ما ۴ بازی سخت پیش رو داریم این هفته با استقلال در لیگ بازی داریم سپس با پرسپولیس بازی داریم و بعد با استقلال در جام حذفی بازی خواهیم کرد و در آخر هم باید به مصاف سپاهان به میدان برویم که ۴ بازی خیلی دشوار و سنگین هستند.

کاپیتان تیم سایپا در مورد اینکه گفته بود ترجیح می‌دهد که در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال باشد تا ورزشگاه تختی، گفت: چند سال پیش که ما میزبان استقلال بودیم باشگاه از بازیکنان پرسید ترجیح می‌دهید که در کدام ورزشگاه میزبان باشیم که همگی بازیکنان آن زمان گفتند بهتر است در ورزشگاه آزادی با استقلال بازی کنیم.

آن زمان زمین ورزشگاه تختی خیلی مناسب نبود ولی در سال جدید من هنوز زمین ورزشگاه تختی را ندیده‌ام و نمی‌دانم که چه شرایطی دارد به هر حال این نظر شخصی من است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاه‌علیدوست: دو بازی مهم با استقلال داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..