تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به نابینایان و روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد +تصویر

حجت‌الاسلام رئیسی به مناسبت روز جهانی عصای سفید مطرح کرد

توجه به نابینایان و روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی همزمان با روز جهانی عصای سفید با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از حضور در همایش تجلیل از نابینایان خبر داد. در این پست ضمن تجلیل از نابینایان تاکید شده است که تمامی دستگاه های اداری مکلف هستند زندگی نابینایان را تسهیل کنند. در ادامه این پست تاکید شده است که در حرم رضوی مناسب سازی اماکن برای این گروه در دستور کار قرار گرفته است.

در پست منتشر شده صفحه اینستاگرام تولیت آستان قدس رضوی آمده است:

آستان قدس رضوی در همایش تجلیل از روشندلان همزمان با روز جهانی عصای سفید:
بسیاری از #روشندلان چهره‌های فرهیخته هستند و در حوزه کسب علم و دانش به مدارج عالی دست یافته‌اند و در حوزه حفظ #قرآن و #مفاهیم_قرآنی نیز گام‌های بزرگی برداشته‌اند.
همه دستگاه‌های اداری کشور موظفند زندگی #نابینایان را تسهیل کنند.
در #حرم مطهر رضوی مناسب سازی اماکن زیارتی برای همه افراد #ناتوان به ویژه روشندلان در دستور کار قرار دارد و بسیاری از بخش‌ها مناسب سازی شده است

تلاش می‌کنیم تا زمینه تشرف به بارگاه نورانی #حضرت_رضا (ع) برای همه کسانی که دچار #معلولیت_جسمی، کهولت سن و یا #نابینا هستند، تسهیل شود.
مدیریت شهری تسهیل تردد معلولان و نابینایان در اطراف #حرم_مطهر_رضوی را در دستور کار داشته باشند.
توجه به نابینایان و #روز_عصای_سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد بلکه باید با اقداماتی همراه شود.

توجه به نابینایان و روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به نابینایان و روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..