تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ جشنواره بسیار عجیب گیاهخواری (16+)

ساعت 24-گیاه خواران هر ساله این مراسم را فرصتی مناسب برای تمرین و تبلیغ آیین مذهبی و اعتقادات خود در نظر می گیرند و براساس قوانین این فستیوال افرادی که برای اولین بار خواستار ورود به این جشنواره باشند بایستی 10 روز فقط گیاه خواری کنند تا به پاکیزگی درونی و شایستگی معنوی رسیده و بتوانند به این گروه بپیوندند.

گیاه خواران هر ساله این مراسم را فرصتی مناسب برای تمرین و تبلیغ آیین مذهبی و اعتقادات خود در نظر می گیرند و براساس قوانین این فستیوال افرادی که برای اولین بار خواستار ورود به این جشنواره باشند بایستی 10 روز فقط گیاه خواری کنند تا به پاکیزگی درونی و شایستگی معنوی رسیده و بتوانند به این گروه بپیوندند.


دلیل به وجود آمدن جشنواره گیاه‌خواری به حادثه ای برمی گردد که در سال 1825 میلادی رخ داده است. گفته می شود، فرمانداری جزیره پوکت به منطقه کاتو منتقل شد و آن منطقه به طور کلی با جنگل پوشیده شد. همین مساله باعث شد تب مالاریا در آن منطقه باعث بیماری بسیاری از معدن داران و معدنچی های چینی که برای کار در معادن قلع به آنجا آمده بودند، شد. تقریبا همه جمعیت آنجا به تدریج دچار این بیماری شد و همه مجبور شدند تا فقط از غذاهای گیاهی استفاده کنند. همین رژیم غذایی گیاهی باعث از بین رفتن تدریجی بیماری شد.

اعتقادات مذهبی مردم اهالی آنجا بر این استوار بود که این رژیم گیاهخواری باعث ناپدید شدن بیماری شده است. همین اعتقاد آغازگر جشنواره گیاهخواری در پوکت شد.

بسیاری از تایلندی ها نسبت به اجرای این نمایش های دلخراش در ملاءعام اعتراض کرده اند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ جشنواره بسیار عجیب گیاهخواری (16+)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..