تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: ایران تیم قوی است و بازی‌های خوبی را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل پرتغال و اسپانیا انجام داد.

کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریمیاسمانی کامپوس بازیکن تیم ملی فوتبال بولیوی در گفت و گو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال بولیوی   درباره دیدار تیم های ملی کشورش و ایران بیان کرد: ایران تیم خیلی قوی است و بازی های خوبی را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل پرتغال و اسپانیا انجام داد و می دانیم که بازیکنان قوی و خوبی را دارند و امیدوارم عملکرد خوبی در مسابقه فردا داشته باشیم.

او افزود: بازی کردن با تیم های آسیایی برای بازیکنان بولیوی جالب بود و اکنون درحال آماده سازی بازی های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم تا بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم.

کامپوس در پایان گفت: ایران تیمی فوق العاده تاکتیکی است و زمانیکه توپ را از دست می دهند، تلاش زیادی می کنند تا توپ را پس بگیرند و قطعا بازی سختی پیش رو داریم. بر اساس اسم بازیکنان ایران را نمی شناسم اما به دلیل بازی هایی که از این تیم در جام جهانی دیدم، می توانم از روی چهره آنها را بشناسم و امیدوارم فردا تقابل خوبی شود.

بیشتر بخوانید: 

کی روش: از گذشته بهتریم اما هنوز سردرد داریم/ سید جلال قلب مرا تسخیر کرده است

شجاعی: ثبات تیمی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند

سخنرانی کی روش زیر عکس سید جلال!

آزمون: ۹۹ درصد به خاطر خانواده‌ام تصمیم گرفتم خداحافظی کنم

برگزاری تمرین آماده سازی بولیویایی‌ها در ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

اظهارات کامپوس درباره دیدار تدارکاتی ایران مقابل بولیوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..