تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی فرودگاه پیام برای خدمت رسانی در ایام اربعین

آمادگی فرودگاه پیام برای خدمت رسانی در ایام اربعینبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران از برنامه ریزی برای برقراری پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام خبر داد و گفت: استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش چشمگیری پیدا کرده و تقاضای برقراری مسیرهای جدید از سوی مردم بسیار زیاد شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی افزود: فرودگاه پیام با امکانات خوب موجود امکان ارائه خدمات به پروازهای بین المللی در مسیر نجف اشرف را داراست و این موضوع به اطلاع مراجع ذیربط رسیده است هرچند فرصت کمی برای برنامه ریزی این پروازها وجود دارد. فعلا برای خدمات رسانی بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین در حال رایزنی برای برقراری پرواز فوق العاده در مسیر کرمانشاه و ایلام هستیم و امیدواریم چند پرواز در این مسیرها دایر کنیم تا سهمی در خدمت به زائرین اربعین داشته باشیم.

معاون فرودگاه پیام با اشاره به انجام منظم پروازهای مسیر مشهد اظهار کرد: پرواز های مسیر کرج – مشهد و بلعکس از فرودگاه پیام در روز های چهارشنبه و جمعه بصورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و انشاالله در آبان ماه حداقل دو پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها اضافه می شود تا مردم استان البرز گزینه های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.

اتقیایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص زمان برقراری پرواز در مسیر کیش و سایر مسیرها گفت: متقاضی زیادی برای برقراری پرواز در مسیر کیش وجود دارد که با مذاکرات صورت گرفته انشاالله هواپیمایی (کیش ایر) قول داده است در آبان ماه حتما این پرواز را دو روز در هفته از کرج به کیش برقرار کند.

وی ادامه داد: برای سایر مسیرهای پر متقاضی مثل اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاکره هستیم و زمان دقیق برقراری این پروازها متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی فرودگاه پیام برای خدمت رسانی در ایام اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..