تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع پدافند غیرعامل هنوز به طور چشمگیری در شورای شهر تهران مطرح نشده است

موضوع پدافندغیر عامل هنوز به طور چشمگیری در شورای شهر مطرح نشدهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئيس شورای شهر تهران درحاشیه اولین همایش روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران ، مدیران پدافند غیر عامل شهرهای بزرگ کشور درباره اقدامات شورای اسلامی شهر تهران در حوزه پدافند غیر عامل و همکاری با این سازمان گفت: در شورای شهر هنوز اتفاقات چشمگیر و لازم برای موضوع پدافند غیر عامل در شهر تهران رخ نداده است.

وی ادامه داد: در برخی از پروژه های زیر ساختی تهران اصول پدافند غیر عامل رعایت شده است البته نه در بعد اجرائی بلکه در بخش نرم افزاری امیدواریم مباحث و مطالبی که به صورت مکتوب و نرم افزاری آماده شده است را اجرائی کنیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم با اصول پدافند غیر عامل از وظایف رسانه ملی است که نیازمند همکاری بیشتر رسانه ملی و سازمان پدافند غیر عامل کشور در این خصوص است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع پدافند غیرعامل هنوز به طور چشمگیری در شورای شهر تهران مطرح نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..