تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصاویر

درخواست وزیر ارتباطات از اعضای مجلس دانش آموزی

در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان کاربری فعال در شبکه های اجتماعی مختلف حضور دارد. او امروز هم با انتشار تصاویری در اینستاگرام درباره فعالیت های کاری امروز خود توضیحاتی ارائه کرد.

بر اساس توضیحات ارائه شده در این پست وزیر جوان ارتباطات امروز در مجلس دانش آموزی حاضر شده است. جلسه  ای که برایش یادآور دوران دانش آموزی خود بوده است. آذری جهرمی در این پست نوشت:

"امروز در جمع پرشور نوجوانان با انگیزه نهمین مجلس دانش‌آموزی حضور یافتم. حضور در این جمع شیرین و خاطره انگیز بود.
از اینکه می‌دیدم این نوجوانان پاک از ما بزرگترها یاد گرفته‌اند که برای شنیده شدن حرفهایشان داد بزنند، متاثر شدم. با آنها به گفتگو نشستم، خواستم بیشتر مطالعه کنند، با مطالعه، مطالبه کنند. ضمن درک فضای سیاست از سیاسی بازی‌ها برائت بجویند.

از آنها خواستم در تحول دیجیتال، ما را یاری کنند، تحولی که عده‌ای معتقدند باید در برابر آن تسلیم شد و عده‌ای دیگر از مقابله با آن سخن می‌گویند، تاکید کردم که هر دو شیوه‌ی مطلق ذکر شده نادرست است و ظرفیت نوجوانان و جوانان ما می‌تواند مسیر سومی که آینده ایران دیجیتال را تشکیل می‌دهد، شکل دهد، باید روی پای خود بایستیم."

در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصویر

در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصویر

در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصویر

در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصویر

در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تحول دیجیتال ما را یاری کنید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..