تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا هواوی میت 20 ایکس از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد

با توجه به تصویر تبلیغاتی فاش شده از هواوی میت ۲۰ ایکس، به نظر می‌رسد که این گوشی‌ از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که در جریان هستید، شرکت هواوی قرار است سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) از خانواده میت  ۲۰ به صورت رسمی پرده‌برداری کند. گفته می‌شود که سری گوشی‌های میت ۲۰ در سه نسخه مختلف (میت ۲۰، میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ ایکس) به بازار عرضه خواهند شد. طبق گزارشات منتشر شده، میت ۲۰ ایکس که در گذشته طرح پورشه (Porsche Design) نام‌گذاری شده بود، دارای پنل نمایشگر اولد ۷.۲ اینچی خواهد بود که توسط یک باتری غول‌پیکر پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و احتمالا اولین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

میت 20 ایکس

با نگاهی به تصویر تبلیغاتی فاش شده، می‌توانیم سه نسخه‌ی خانواده میت ۲۰ را مشاهده کنیم. میت ۲۰ و ۲۰ پرو در کنار یکدیگر قرار دارند و سمت راست تصویر میت ۲۰ ایکس به همراه یک قلم استایلوس نسبتا بزرگ به چشم می‌خورد. شاید قرارگیری استایلوس در کنار بزرگ‌ترین پرچمدار امسال Huawei به این معنی باشد که ۲۰ ایکس تنها عضو در این خانواده باشد که با استایلوس سازگار خواهد بود، اما در حال حاضر این مورد رسما تأیید یا تکذیب نشده است.

مقاله‌های مرتبط:

البته با توجه به ابعادی که قلم مذکور دارد، انتظار نمی‌رود به همراه میت ۲۰ ایکس به فروش برسد و احتمالا علاقه‌مندان باید استایلوس مورد نظر را به عنوان یک وسیله‌ی جانبی به صورت جداگانه تهیه کنند. حال سؤالی که باقی می‌ماند این است که آیا این وسیله جانبی تنها به ۲۰ ایکس محدود است یا با دو نسخه دیگر خانواده میت ۲۰ هم سازگار خواهد بود؟ برای پاسخ به این سؤال باید تا فردا منتظر بمانیم.

ناگفته نماند که فروش گوشی‌های میت ۲۰، ۲۰ پرو و ۲۰ ایکس اواخر ماه میلادی جاری آغاز خواهد شد. میت ۲۰ مدل پایه و ارزان‌ترین عضو خانواده به شمار می‌رود که با برچسب قیمت ۸۰۰ دلار و میت ۲۰ پرو با قیمتی بیش از هزار دلار به بازار عرضه خواهند شد. در حال حاضر قیمت میت ۲۰ ایکس مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که شرکت هواوی چه برنامه‌ای برای این پرچمدار بزرگ دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا هواوی میت 20 ایکس از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..