تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید و خوفناک درباره پرونده مفقود شدن روزنامه‌نگار سعودی

جزئیات جدید و خوفناک درباره پرونده مفقود شدن روزنامه‌نگار سعودی

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود به نقل از تلویزیون هابرتُرک نوشت پلیس ترکیه در حال حاضر، در حال تحقیق بر روی این فرضیه است که عاملان قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، جسد او را در اسید حل کرده‌اند.

تلویزیون هابرتُرک روز دوشنبه اعلام کرد پلیس ابتدا احتمال حل شدن جسد خاشقجی در اسید را بعید می دانست، اما با پیشرفت تحقیقات، پلیس ترکیه و مأموران امنیتی این کشور اکنون در حال تحقیق بر روی این فرضیه هستند.

جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست، دوم اکتبر سال جاری میلادی پس از ورود به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شد. طبق گفته های نامزد خاشقجی، او هرگز از کنسولگری خارج نشده است. گزارش رسانه ها حاکی از آن است که تحقیقات ترکیه نشان می دهد این روزنامه نگار منتقد بن سلمان داخل ساختمان کنسولگری عربستان به قتل رسیده است. این در حالی است که سعودی ها مدعی شده اند خاشقجی از کنسولگری خارج و پس از آن ناپدید شده است.

قاتلان خاشقچی از دیدگاه ترامپ!

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، از عربستان سعودی خواست عدم دخالت خود را در ماجرای مفقود شدن خاشقجی اثبات کند. رئیس جمهور ترکیه همچنین افزود توضیحات ریاض درخصوص این پرونده قانع کننده نیست.

رسانه‌های ترکیه پیش‌تر، تصاویری از دو نفر از اعضای تیم امنیتی عربستان سعودی پخش کردند که به دست داشتن در ترور خاشقجی مظنون هستند. این تصاویر یکی از این افراد را در کنار بن سلمان نشان می‌دهد. رسانه‌های ترکیه تصاویری آرشیوی از شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی را پخش کردند که گفته می‌شود تصاویر مربوط به محمد سعد الزهرانی و طاهر غالب الحربی است که عضو تیم ویژه حفاظت ولیعهد سعودی هستند.

همچنین روزنامه «دیلی صباح» چاپ ترکیه نیز با انتشار تصاویر ۱۵ شخصی که گفته می‌شود از اتباع عربستان سعودی هستند، نوشت این افراد پیش از ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول، وارد این ساختمان شده و یک ساعت پس از ورود وی، از آن خارج شده اند. بر اساس گزارش منابع امنیتی ترکیه، این ۱۵ نفر که در بین آن‌ها مقامات سعودی نیز دیده می‌شوند، سوم اکتبر با دو هواپیمای جت خصوصی وارد استانبول شده و پس از ناپدید شدن خاشقجی، ضمن تقسیم شدن به دو گروه، به دبی و قاهره پرواز کرده‌اند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید و خوفناک درباره پرونده مفقود شدن روزنامه‌نگار سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..