تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از السد پیش از تقابل با پرسپولیس

۷۸۴۹۱۲

۴۴۳ بازدید

شاگردان فریرا با توجه به تعطیلی لیگ ستارگان و حضور ملی‌پوشان در اردوهای تیم‌های ملی، تمرینات خود را برای تقابل با پرسپولیس دنبال می‌کنند.

ورزش سه: السد قطر که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی در زمین خود مقابل پرسپولیس با تک گل علیپور شکست خورده، تمرینات خود برای آماده سازی بازی برگشت را در غیاب 5 ملی پوش دنبال می‌کند.

حسن هیدوس، طارق سلمان و سالم الهاجری در اردوی تیم ملی قطر راهی تاشکند شده‌اند تا در جدال تدارکاتی برابر ازبکستان قرار گیرند.

بغداد بونجاح، خوخی عبدالکریم و پدرو میگوئیل نیز قرار است بعد از اتمام دیدارهای تیم‌های ملی خود روز پنجشنبه به اردوی السد قطر بازگردند تا نفرات اسوالدو فریرا برای جدال با پرسپولیس تکمیل شود.

آخرین اخبار از السد پیش از تقابل با پرسپولیس

السد قطر با توجه به محرومیت سعد الشیب، برای بازی برگشت باید روی عملکرد مثبت مشعل برشام، دروازه‌بان جوان خود تکیه کند. دروازه‌بانی که در بازی مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نشان داد از تجربه بالایی برخوردار نیست. اتفاقی که باعث شده تا کادرفنی این تیم طی روزهای اخیر تمرینات مستمری را برای او در نظر بگیرند تا از نظر ذهنی و کیفی او را مهیای این جدال کنند.

کاروان السد احتمالا روز یکشنبه به تهران خواهد آمد تا خود را برای بازی روز یکم آبان برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی مهیا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از السد پیش از تقابل با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..