تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه بارسلونا برای جذب پدیده سری آ ایتالیا

۷۸۴۹۱۰

۶۳۳ بازدید

کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی جنووا با درخشش غیرمنتظره در فصل جاری، چشم ها را به خود خیره کرده است.

ورزش سه: کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی جنووا با درخشش غیرمنتظره در فصل جاری، چشم ها را به خود خیره کرده است.

 کمتر کسی تصور می کرد که پیاتک 23 ساله که تابستان امسال با رقم 4.5 میلیون یورو از کریخوویای لهستان به جنووا پیوسته، بتواند آقای گل سری آ تا پایان هفته هشتم باشد. او 9 گل در سری آ و 4 گل نیز در کوپا ایتالیا به ثمر رسانده است. 13 گل در 9 بازی که یک آمار قابل توجه برای او محسوب می شود.

برنامه بارسلونا برای جذب پدیده سری آ ایتالیا

تیم های بزرگ زیادی از جمله بارسا، بایرن، اتلتیکو، چلسی، رم، یووه و اینتر خواهان جذب پیاتک شده اند. امروز نشریه اسپورت ادعا کرد که بارسا به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 به عنوان ذخیره ای مطمئن برای سوارز است. ستاره اروگوئه ای به زودی 32 ساله خواهد شد و به خصوص پس از جدایی آلکاسر، نیاز به یک جانشین خوب برای سوارز در بارسا حس می شود.

بارسلونا اما پیش از هرگونه اقدام جدی برای جذب پیاتک، قصد دارد فعلا او را زیر نظر بگیرد و حتی الامکان نماینده هایی را نیز برای تماشای بازی های او از نزدیک، روانه ایتالیا کند. در بارسا بر این اعتقادند که سطح بازی در جنووا کاملا متفاوت با بارسلوناست و شاید پیاتک نتواند زیر فشار، درخشش خود را ادامه دهد.

برنامه بارسا فعلا صبر کردن و مشاهده روند پیشرفت پیاتک است. اگر او تا پایان فصل بتواند همین روند را ادامه دهد و در میان گلزنان برتر سری آ قرار بگیرد، آنگاه جذب او وارد مراحل جدی خواهد شد. طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، جنووا به فروش او با رقمی پایین تر از 60 میلیون یورو راضی نمی شود.

برنامه بارسلونا برای جذب پدیده سری آ ایتالیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه بارسلونا برای جذب پدیده سری آ ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..