تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات مربی السد درباره باخت هشت گله

۷۸۴۸۹۹

۲۴۸ بازدید

در غیاب نفرات ملی پوش، السد با بازیکنان جوان خود در جام حذفی این کشور مقابل الریان قرار گرفت و با هشت گل شکست خورد.

ورزش سه: در غیاب نفرات ملی پوش، السد با بازیکنان جوان خود در جام حذفی این کشور مقابل الریان قرار گرفت و در شرایطی که در دقایق ابتدایی نیمه اول یکی از بازیکنان این تیم نیز اخراج شده بود، با هشت گل شکست خورد.

هشام زاید، سرمربی تیم امید السد که هدایت آنها را در این بازی برعهده داشت در خصوص این نتیجه گفت: الریان با تیم کامل در این مسابقه حاضر شد و این در حالی بود که ما با تیم زیر 20 سال حضور یافته بودیم و تنها سه بازیکن اصلی را در اختیار داشتیم و طبیعی بود که قدرت آنها بیشتر بود.

وی ادامه داد: البته خوردن هشت گل جای توجیه ندارد و این را در نظر داشته باشید که اتفاقاتی در جریان بازی رقم خورد که باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

زاید در ادامه با اشاره به اخراج بازیکنش در این بازی گفت: تصمیمات داوری در این نتیجه تاثیرگذار بوده اما بازیکنانم باید یاد بگیرند به جای اینکه ذهن خود را درگیر این مسائل کنند بدانند که تصمیم داور برنمی گردد و خود را مهیای ادامه بازی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات مربی السد درباره باخت هشت گله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..