تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوشیلنی: دوست نداشتم فرانسه قهرمان جهان شود!

۷۸۴۸۹۷

۷۴۷ بازدید

مدافع فرانسوی آرسنال روز گذشته رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.

ورزش سه: مدافع فرانسوی آرسنال روز گذشته رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.

کوشیلنی 51 بار پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن کرد و در عین بدشانسی به دلیل مصدومیت، جام جهانی 2018 را از دست داد. جامی که با قهرمانی خروس ها به اتمام رسید.

کوشیلنی: دوست نداشتم فرانسه قهرمان جهان شود!

کوشیلنی که خود را از بازی های ملی بازنشسته کرده به خبرنگاران گفت:« مصدومیت بخشی از فوتبال است و نمی توان آن را تغییر داد. من دو بار در رقابت های یورو و یک بار در جام جهانی بازی کرده ام و همواره به پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار کرده ام.

در طول جام جهانی 2018 احساس من با احساس 60 میلیون فرانسوی دیگر متفاوت بود. بخشی از من از بردها خوشحال می شد و بخش دیگر دوست داشت فرانسه بازی هایش را ببازد. از یک طرف به خاطر هم تیمی هایم خوشحال بودم و از طرف دیگر از موفقیت های فرانسه ناراحت می شدم.

حس عجیب و متفاوتی داشتم. هم دوست داشتم فرانسه به مراحل بالا صعود کند و هم اینکه ببازد! دوست نداشتم بدون من فرانسه قهرمان جهان شود. تصور اینکه من هم می توانستم عضوی از تیم قهرمان باشم ولی به دلیل مصدومیت از خانه نظاره گر بازی ها بودم، عذابم می داد. هیچکس نمی تواند خودش را در این زمینه جای من بگذارد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوشیلنی: دوست نداشتم فرانسه قهرمان جهان شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..