تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نا امیدی هواداران بارسلونا و بایرن مونیخ از ستاره فرانسوی اشتوتگارت

ستاره فرانسوی اشتوتگارت با وجود پیشنهاد‌های جذاب بارسلونا وبایرن مونیخ گفت در این تیم ماندنی خواهد بود.

نا امیدی هواداران بارسلونا وبایرن مونیخ از ستاره فرانسوی اشتوتگارتبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین پاوارد ستاره فرانسوی اشتوتگارت در تازه ترین اظهار نظر خود گفت با وجود پیشنهادات نجومی 2 تیم بارسلونا وبایرن مونیخ در این تیم آلمانی ماندنی است.

پاوارد ادامه داد: من عاشق حضور در تیم اشتوتگارت وپیشرفت با این تیم هستم و نمی خواهم با پیوستن به غول های اروپایی جایگاه ثابت خود را نیز از دست بدهم.

گفتنی است: پاوارد یکی از ستاره های تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی 2018 بود که توانست به همراه خروس های آبی جام را بالای سر خود ببرد.

بیشتربخوانید:

ترکیب تیم های ملی فرانسه و هلند اعلام شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

از خریدهای جدید آرسنال تا پیشنهاد چلسی به داوید لوئیز

انتهای پیام/

جواب رد پاوارد به غول های اروپایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نا امیدی هواداران بارسلونا و بایرن مونیخ از ستاره فرانسوی اشتوتگارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..