تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوآردیولا در راس کادر فنی تیم‌های مطرح سری آ

جوزپه گوآردیولا در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفت: هدایت یکی از تیم‌های مطرح سری آ. را در فصل آینده رقابت‌های کالچو قبول خواهد کرد.

گوآردیولا در راس کادر فنی تیم های مطرح سری آبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جوزپه گوآردیولا سرمربی اسپانیایی ومطرح منچسترسیتی در تازه ترین اظهار نظر خود گفت تجربه حضور در رقابت های لالیگا، بوندس لیگا ولیگ برتر انگلیس را دارد وقرعه این بار به نام تیم های مطرح کالچو زده شده تا هدایت غول های کالچو را بپذیرد.

گوآردیولا ادامه داد: در هر لیگ معتبری با بارسلونا،بایرن مونیخ ومنچسترسیتی تجربیات مختلفی را اندوختم واکنون دوست دارم تا تجربه جدیدی را در رقابت های سری آ داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: پس از تجربیات مختلف در لیگ های معتبر اروپایی نوبت به پذیرفتن هدایت یک تیم ملی مطرح است.

بیشتربخوانید:

منچستر یونایتد در پی خروج از وضعیت قرمز/ میزبانی بایرن مونیخ از هلندی‌های پرافتخار

منچسترسیتی ۲ - برایتون صفر/ یاران جهانبخش حریفی بی‌آزار برای سیتیزن‌ها+ فیلم

مصاف حساس بالانشینان در انگلیس و ایتالیا/داغ شدن تنور فوتبال در اروپا با دربی رم و مادرید

انتهای پیام/

گوآردیولا در آرزوی حضور در سری آ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوآردیولا در راس کادر فنی تیم‌های مطرح سری آ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..