تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه بهره مندی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامي از تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تسهیل دانشجویان در دریافت تسهيلات قرض الحسنه و کاهش مراجعات غير ضروري به شعب بانک، نحوه بهره مندي از اين تسهيلات را اعلام کرد.

به گزارش شمانیوز، بر اساس این اعلام، لازم است تا دانشجویان متقاضي دانشگاه هاي زيرمجموعه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در سامانه صندوق رفاه دانشجويان اين وزارتخانه درخواست خود را ثبت نمايند.
دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز مي توانند با مراجعه به سامانه ساجد به آدرس https://sajed.iau.ir نسبت به درخواست تسهيلات قرض الحسنه دانشجويي از بانک قرض الحسنه مهر ايران اقدام کنند.
پس از تایید درخواست دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان (وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا دانشگاه آزاد سلامي)، آنان مي توانند براي افتتاح حساب و تشکيل پرونده تسهيلاتي به نزديکترين شعبه بانک قرض الحسنه مهر ايران در سراسر کشور مراجعه كنند.

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه بهره مندی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامي از تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..