تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکوتری که از هر سطحی عبور می‌کند + فیلم

اسکوتری که از هر سطحی عبور می‌کند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وسیله‌های زیادی برای سرگرمی انسان‌ها ساخته شده‌اند. دوچرخه، اسکیت و اسکوتر از نمونه‌های این وسایل هستند. اسکوتر یکی از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی در دنیا است. اسکوتر ها در ابتدا توسط هیچ نیروی برق یا باطری حرکت نمی‌کردند بلکه از چند تکه چوب درست می‌شدند و فرد باید خودش آن را می‌راند. یک پا بر روی آن قرار می‌گرفت و پای دیگر به زمین ضربه می‌زد و حرکت می‌کرد. اما چند سالی است اسکوترهای برقی جاب خود را به مدل قبلی خود داده اند و دنیای سرگرمی هم به سمت هر چه آسان‌تر شدن می‌رود.

شرکت Flux Design از جدیدترین محصول خود Track 1 ، رونمایی کرد. Track 1 یک اسکوتر برقی پیشرفته است. این اسکوتر دارای یک موتور 5 اسب بخار است که به شما اجازه می دهد تا با سرعت 20 مایل در ساعت حتی تپه‌هایی با شیب 50 درجه را تسخیر کنید. این دستگاه می‌تواند روی برف، خاک، شن و ماسه برود. Track 1 برای عبور از سطوح مختلف طراحی شده است. تجربه‌ی سواری با این دستگاه همانند موج‌سواری یا اسکی روی برف است. با برداشتن دسته‌ی آن می‌توان به شکل اسکیت از این دستگاه استفاده کرد. با یک بار شارژ کردن باطری آن می‌توان مسافت 12 مایل را طی کرد. و اگر بخواهید در شب از Track 1 استفاده کنید می‌توانید از نور LED آن بهره‌مند شوید. احتمال دارد این دستگاه در ماه نوامبر به بازار عرضه شود. در ادامه فیلم این محصول را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: خودروهای بدون راننده هدف بعدی هکرها 

انتهای پیام/

جدیدترین اسکوتر برقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکوتری که از هر سطحی عبور می‌کند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..