تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری‌خوانی سنگین ربیع‌خواه؛ همه آسیا از پرسپولیس حساب می‌برند

کری‌خوانی سنگین ربیع‌خواه؛ همه آسیا از پرسپولیس حساب می‌برند

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ محسن ربیع‌خواه که در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد اظهار داشت: خدا را شکر بیشتر از 10 روز است که تمرینات را به طور کامل انجام می‌دهم. تمام تلاش خودم را می‌کنم که هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسم و در خدمت تیم باشم.

وی درباره اینکه آیا تا بازی با السد به آمادگی کامل خواهد رسید، ادامه داد: همانمطور که گفتم تلاش من برای همین است ولی اینکه در آمادگی کامل باشم، موضوعی است که کادر فنی تشخیص می‌دهد و فقط لحظه شماری می‌کنم که دوباره بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.

هافبک دفاعی سرخپوشان درباره اینکه از زمان آسیب‌دیدگی در کدام مرحله، سختی و دشواری بیشتری را متحمل شده است، خاطر نشان کرد: تمام مراحل خیلی سخت است. از لحظه مصدومیت با درد و استرسی که داشتم تا پس از آن که جراحی می‌شدم و باید منتظر نتیجه کار می‌ماندم و حالا که قرار است دوباره به فوتبال برگردم، این بازی نکردن خود به تنهایی سخت است. البته در تمام این مدت حتی یک لحظه این احساس را نداشتم که ممکن است نتوانم برگردم. مطمئن بودم که این مرحله را پشت سر می‌گذارم.

ربیع خواه در پاسخ به این سوال که حسرت کدام بازی از دست رفته را می‌خورد، تصریح کرد: حسرت تمام این بازی‌ها را می‌خورم. بچه‌ها در این مدت به قدری خوب بودند و عالی کار کردند که دلت می‌خواست کنار آنها باز کنی. هر بار که تیم مشکل داشته باشد حسرت می‌خوری که نمی‌توانی کاری کنی.

وی درباره ارزیابی خود از وضعیت تیم اضافه می‌کند: دیگر برای کسی جای تردید نیست که کادر فنی و بچه‌ها چقدر خوب و فوق‌العاده بودند. اینکه در دو پنجره نقل و انتقالات محروم باشی و اجازه ندهی تیم دچار افت بشود، یک اتفاق ساده و معمولی نیست. غلو نیست اگر بگوییم تک تک بچه‌ها در این مدت به اندازه دو نفر تلاش کرده‌اند. این اتفاقی که برای پرسپولیس روی داد، می‌توانست هر تیمی را از پا بیندازد ولی آنها تیم را تا اینجا آورده‌اند تا هنوز همه در ایران و آسیا از پرسپولیس حساب ببرند. بچه‌ها یک دل و هم قسم بودند. ما قبل از این، یک خانواده شدیم تا به موفقیت رسیدیم و بعد از محرومیتی که پیش آمد صمیمیت این خانواده بیشتر شد و هر کس بیشتر تلاش کرد تا این خانواده را بالا نگه دارد.

ربیع خواه درباره بروز آسیب دیدگی مشابه برای حسین ماهینی افزود: همه ناراحت شدیم ولی فکر می‌کنم هر کس که خودش این تجربه را داشته، حادثه را بهتر درک می‌کند و به همین دلیل واقعا برای او ناراحت شدم. البته نیازی نیست من در این باره با او صحبت کنم، چون حسین یک بازیکن با تجربه است. این مسائل را خوب می‌شناسد و می‌داند چطور با این موضوع کنار بیاید. من هم امیدوارم او هر چه زودتر برگردد و دعا می‌کنم این اتفاق هم برای هیچیک از بچه‌های ما و اصلا برای هیچ بازیکنی روی ندهد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری‌خوانی سنگین ربیع‌خواه؛ همه آسیا از پرسپولیس حساب می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..