تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت محسن افشانی شایعه بود؟!

در روز‌های اخیر شایعه‌ای منتشر شده که بر اساس آن محسن افشانی به شش سال زندان و شلاق محکوم شده است. گفته شده بود این محکومیت درباره جمع‌آوری کمک نقدی برای دختری به نام «حلما» بوده است

تکذیب شایعه محکومیت محسن افشانی

 محسن افشانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون دچار حاشیه‌ای تازه شده است. او که از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان «سلطان حاشیه» شناخته می‌شود ظاهرا درگیر پرونده‌ای مالی است.
در روز‌های اخیر شایعه‌ای منتشر شده که بر اساس آن محسن افشانی به شش سال زندان و شلاق محکوم شده است. گفته شده بود این محکومیت درباره جمع‌آوری کمک نقدی برای دختری به نام «حلما» بوده است. اما دیروز غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری تهران این شایعه را تکذیب کرد. او گفت: «این گونه اخبار مختص فضای مجازی است.» به گفته اسماعیلی «اگر حکمی برای شخصی صادر شود از طریق دستگاه قضایی اطلاع رسانی می‌شود.»

ادعای محکومیت محسن افشانی در برخی کانال‌های تلگرامی خارج از ایران بازتاب گسترده‌ای داشت. به همین دلیل وی با انتشار ویدئویی ضمن ابراز ناراحتی از پخش این شایعه و خبر‌های مشابه از سوی کانال‌های تلگرامی گفت که آن‌ها را به خدا واگذار می‌کند. افشانی درباره پرونده قضایی تشکیل شده هم توضیح داد شعبه ۱۶ بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۵ این پرونده را پیگیری می‌کند.

محسن افشانی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون، چندی پیش فراخوانی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده   و از مردم خواسته بود برای کمک به یک کودک بیمار به نام «حلما» و درمان و تهیه داروی گران قیمت او (اسپینزارا)، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب محسن افشانی واریز کنند. اقدامی که ظاهرا با استقبال مردم روبه‌رو و مبالغی به حساب افشانی واریز شد. اما در مرداد ماه صفحه منتسب به این کودک و مادر او در پست‌ها و ویدئو‌هایی بیان کرد که محسن افشانی یک ریال هم به این کودک و خانواده‌اش پرداخت نکرده و هیچ اقدامی برای درمان این کودک انجام نداده است. محسن افشانی امروز در ویدئویی که منتشر کرده درباره سرنوشت پول‌ها توضیح داده است: «با گذشت زمان ثابت می‌شود که نه کلاهبرداری و نه دزدی در کار بوده و تمام آن پول امانت محفوظ است.»

اتفاقات اخیر درباره محسن افشانی در شرایطی رخ داده که در روز‌های اخیر بحث احضار چهره‌های مشهور به پلیس و دادسرا برای پاسخ گویی درباره جمع آوری کمک‌های مردمی برای یاری رساندن به زلزله زدگان کرمانشاه داغ است. در این بین علی دایی، صادق زیباکلام و مهراب قاسمخانی احضار شده اند و حساب بانکی علی دایی و صادق زیباکلام مسدود شده است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت محسن افشانی شایعه بود؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..