تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۷۱۵ بن کارت خرید کتاب در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان توزیع شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، بهمن حاجی امینی گفت: از  18 مهرماه روز نخست برپایی نمایشگاه تا  22 مهرماه 6 هزار و 715 بن کارت خرید کتاب توسط بانک شهر به مقتاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ تعداد بن کارت های پرداخت شده مذکور پنج میلیارد و 285 میلیون و 500 هزار ریال است.

نماینده اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در شعبه مستقر بانک شهرگفت: بانک شهر در این دوره از نمایشگاه یک شعبه با چهار باجه را مستقرکرده است.

حاجی امینی بیان کرد: ٦ هزار بن خرید کتاب  تا تاریخ ١٤ مهرماه امسال و قبل از برپایی هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی استان کردستان خریداری شد.

وی افزود: مبلغ کارت های خرید الکترونیکی از ٥٠٠ الی یک میلیون ریال است که با تخفیف ٢٠ درصدی به مردم ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه بن کارت های تهیه شده پس از اتمام زمان نمایشگاه هم اعتبار دارد، اعلام کرد: دارندگان بن کارت ها می توانند از ١٧  کتابفروشی در سطح شهر سنندج تا ١٥ روز بعد از اتمام نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کنند.

این نمایشگاه از ١٨ تا ٢٣ مهر ٩٧ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهر سنندج دایر است.

 انتهای پیام/م

برپایی هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۷۱۵ بن کارت خرید کتاب در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..