تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز بانک قرض‌الحسنه مهر

بانک قرض الحسنه مهر در راستای تکمیل خدمات بدون کارت خود، امکان برداشت وجه بدون نیاز به كارت را روي دستگاه‌های خودپرداز خود راه‌اندازی كرد.

به گزارش بورس نیوز، با استفاده از خدمت مذکور، تمامی مشتریان مي توانند بدون در اختيار داشتن کارت و در مواقع ضروري نسبت به دريافت وجه از طريق خودپرداز هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران اقدام كنند.

فرآیند دریافت وجه در سرویس «برداشت وجه بدون کارت» به گونه ای است که شخص متقاضي در صورت به همراه نداشتن يا مفقودي کارت بانکي خود، مي تواند از طريق تكميل اطلاعات در سامانه اينترنت بانك (انتقال وجه > برداشت وجه بدون كارت > ارسال پول) ، شناسه برداشت را به شماره موبايل شخص دريافت كننده پول ارسال و به وسيله ي هر يك از دستگاه هاي خودپرداز بانك (منوي خدمات بدون كارت – كليد منوييF۸ ) نسبت به ورود شناسه دريافتي و در نهايت رمز برداشت (نمايش داده شده در اينترنت بانك) اقدام و وجه مورد نظر را دريافت كند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز بانک قرض‌الحسنه مهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..