تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام ۱۴۰۰ زائر اربعین حسینی در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هاشم ناظمی‌جلال گفت: ثبت نام از مشتاقان و علاقه‌مندان مراسم معنوی پیاده روی اربعین امام حسین (ع)  از ۲ مهرماه سال‌جاری به صورت رسمی و هماهنگ با سایر نقاط کشور در استان کردستان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت حج و زیارت کردستان نیز به عنوان مسئول کمیته اعزام ستاد اربعین و دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان در این راستا اقدامات خوبی اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها و دفاتر خدمات زیارتی استان کردستان زیر نظر مجمع حج و زیارت استان فعال هستند، گفت: در نخستین روز‌های ثبت نام این شرکت‌ها اعلام آمادگی کرده و مقدمات کار در این شرکت‌ها فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود تا کنون بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر برای حضور در این مراسم معنوی از کل استان ثبت‌نام کرده‌اند که استقبال نسبت به سال گذشته بهتر بوده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اینکه بحث صدور ویزا برای این افراد از طریق کنسولگری موقت عراق در شهر همدان انجام شده است، اذعان کرد: تا این لحظه ۳۲۴ مورد ویزا صادر و به دست افراد رسیده است.

ناظمی‌جلال افزود: روند صدور ویزا به صورت مطلوب در حال انجام و همکاری حج و زیارت استان همدان و کنسولگری عراق مناسب بوده و در این خصوص مشکلی وجود نداشته است.

وی با تاکید براینکه زائرین و مشتاقان این برنامه معنوی ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند، گفت: ثبت نام‌های خود را از طریق شرکت‌های خدمات زیارتی و یا از طریق سامانه سما انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان خاطرنشان کرد: مرز خروجی زائرین مرز مهران است، البته در روز‌های نخست مقرر شد مرز خسروی هم باز شود، اما در این خصوص اقدامی صورت نگرفته و تا این لحظه فعلا مرز مهران برای خروج زائران در نظر گرفته شده است.

ناظمی‌جلال در پایان با بیان اینکه ستاد هماهنگی اربعین حسینی در کل کشور کمیته‌های فعالی دارد، اظهار داشت: تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب و اقامت به عهده خود زایرین است، اما تمهیدات لازم به صورت کلی در سراسر کشور اندیشیده شده است و خوشبختانه در کشور عراق نیز خدمات به صورت مردمی به زائران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام ۱۴۰۰ زائر اربعین حسینی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..