تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایزدیار: بازی های پاراآسیایی بعد از رقابت های جهانی و المپیک سطح بالایی دارد

ایزدیار: بازی های پاراآسیایی بعد از رقابت های جهانی و المپیک سطح بالایی داردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهین ایزدیار ملی پوش شنای کشورمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 درباره ی این رقابت ها اظهار کرد:  بازی های پاراآسیایی بعد از مسابقات المپیک و بازی های جهانی در سطح بالایی قرار دارد و خداروشکر از هفت ماده ای که در این مسابقات شرکت کردم، توانستم 6 مدال طلا و یک نقره را برای ایران کسب کنم.

او ادامه داد: با تلاش زیادی که کردم و با دعای خیر مردم توانستم جواب تمام کسانی را که برایم زحمت کشیده بودند را بدهم.در این مسابقات از قبل نمی توان هیچ چیزی را پیش بینی کرد اما پیش بینی می شد که بتوانم مدال طلا کسب کنم و خداروشکر  که این پیش بینی ها به واقعیت تبدیل شد.

وی در پاسخ به این سوال که در مجموع چند سکه طلا به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد افزود: برای مدال طلای اول 160 سکه و برای مدال های بعدی تعداد سکه ی کمتری دریافت خواهم کرد اما  در مجموع 320 سکه طلا پاداش می گیرم.

بیشتر بخوانید: ایزدیار: شناگر چینی رقیبم بود/ برای تماشای دیدار پرسپولیس ایران - السدقطر به استادیوم می‌روم 

کریمی: میزبان مواد را میکس کرد تا مدال نگیرم

شاهین ششمین طلا را هم دشت کرد

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش شنای کشورمان پس از بازگشت به ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایزدیار: بازی های پاراآسیایی بعد از رقابت های جهانی و المپیک سطح بالایی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..