تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام نفرات برتر مسابقات شطرنج نوجوانان به تیم ملی ومسابقات آسیایی

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسعود کشاورزی نایب رئیس هیات شطرنج قم گفت: مسابقات انفرادی قهرمانی شطرنج نوجوان پسر که عصر دوشنبه 16مهرماه جاری در هتل شاهد قم آغاز شده بود پس از یک هفته با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر 16 سال نیز که با حضور 44 ورزشکار برگزار شد، امیررضا پورآقابالا از آذربایجان شرقی، آراد نظری از گیلان و بردیا دانش ور از تهران با غلبه بر حریفان خود، عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در این رقابت ها، 63 شطرنج باز از 17 استان کشور در 9 دور به رقابت پرداختند که در رده سنی زیر 18 سال مهدی غلامی از مازنداران، آرمان حاکمی از تهران و حمید طهماسبی از فارس موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رده سنی زیر 18 سال، یک ورزشکار و در رده سنی زیر 16 سال، هشت شطرنج باز از قم در این رقابت ها شرکت کردند که بیشتر به دنبال تجربه افزایی و افزایش سطح فنی ورزشکاران استان بودیم و تنها یک نفر از این ورزشکاران موفق به کسب رنکینگ شد که دستاورد خوبی برای شطرنج قم محسوب می شود.

کشاورزی، سطح این دوره از مسابقات را بسیار بالا دانست و عنوان کرد: نفرات اول این رقابت ها با عضویت در تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

نایب رئیس هیات شطرنج قم اشاره کرد: با توجه به این که این رقابت ها پس از دو دهه به میزبانی قم ترتیب یافت، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب آن انجام شد که این اقدام ها رضایت کامل تیم های شرکت کننده را رقم زد.

انتهای پیام /ح

مسابقات شطرنج نوجوانان با معرفی نفرات برتر در قم پایان یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام نفرات برتر مسابقات شطرنج نوجوانان به تیم ملی ومسابقات آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..