تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: از گذشته بهتریم اما هنوز سردرد داریم/ سید جلال قلب مرا تسخیر کرده است

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم فوتبال ایران در مقابل بولیوی که قرار است فردا در ورزشگاه آزادی برگزار شود در مورد این بازی گفت: همه ی ما دلیل حضورمان در این مکان را می دانیم و آن چیزی جز ارزش قائل شدن و توجه به بازی فردای تیم ملی فوتبال مقابل بولیوی نیست. بطور حتم فردا بازی خوبی مقابل تیم بولیوی خواهیم داشت چون تیم بولیوی تیم خوبی است و بازیکنان توانمندی در اختیار دارد. آنها بازیکن خوبی به نام واموس دارند که سطح بالایی دارد.

کی روش: امیدوارم هواداران در بازی مقابل بولیوی از ما حمایت کنند/تغییر بزرگی در تاکتیک تیم ملی نداریم

او ادامه داد: فرصت بسیار خوبی برای تیم ملی فوتبال بوجود آمده تا آماده سازی خوبی برای بازی های جام ملت های آسیا داشته باشیم. این اولین بازی تدارکاتی فوتبال کشورمان بعد از جام جهانی 2018 روسیه است که در تهران برگزار می شود و امیدوارم هواداران تیم ملی با حضور در استادیوم از تیم خودشان حمایت کنند و شاهد یک بازی زیبا و لذت بخش باشند.

در حال حاضر تغییرات بزرگی در سیستم و تاکتیک تیم ملی نداریم

کی روش در پاسخ به این سوال که شرایط جام ملت ها با جام جهانی متفاوت است و تیم ملی بیشتر به فکر تهاجمی بازی کردن در این رقابت ها است و این اتفاق باعث می شود که آیا تاکتیک تیم ملی تغییرات مهمی داشته باشد یا خیر گفت: نه  در حال حاضر تغییرات بزرگی در سیستم و تاکتیک تیم ملی نداریم. الان وقت انجام دادن چنین تغییراتی نیست و باید شرایطی که در آن قرار داریم را بهبود ببخشیم. اما بطور حتم بازی هایی که قرار است در جام ملت های آسیا برگزار کنیم نوع متفاوتی از فوتبال خواهد بود که تا الان ارائه می دادیم. برای این کار باید تمرینات مناسبی را انجام دهیم البته در تیم از نظر بازیکن شرایط خوبی برای ارئه یک فوتبال متفاوت داریم. قطعا منطقی نیست که پایه های فوتبالی که در تیم ملی ساخته ایم و اوج آن را توانستیم در جام جهانی 2018 روسیه ارائه دهیم نادیده بگیریم. از این پایه های ایجاد شده برای عملکرد بهتر و موفقیت در جام ملت های آسیا استفاده خواهیم کرد.

کی روش: امیدوارم هواداران در بازی مقابل بولیوی از ما حمایت کنند/تغییر بزرگی در تاکتیک تیم ملی نداریم

او ادامه داد: وقتی ما تیمی داریم که می توانیم در مقابل تیم های بزرگ دنیا مثل پرتغال و اسپانیا با بازیکنانی هجومی در زمین حاضر شویم و یک بازی رو به جلو را ارائه دهیم، از همین بازیکنان هجومی در بازی های جام ملت های آسیا قطعا استفاده خواهیم کرد تا در قسمت تهاجمی عملکرد بهتری داشته باشیم.

برای موفقیت در جام ملت ها باید کاری متفاوت از گذشته انجام دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه چگونه می توانیم در جام ملت ها به موفقیت برسیم گفت: سوال اصلی این است ما باید کجا و در چه زمینه ای موفق شویم. در جاهایی که تا الان شکست خوردیم و نتوانستیم به موفقیتی برسیم. سوال اصلی که باید مطرح شود این است که چرا ما در 40 سال گذشته نتوانسته ایم به موفقیتی برسیم؟ باید بدون غرور و بسیار خاضعانه اشتباهات خود را بپذیریم و از آن ها استفاده کنیم. ما برای اینکه در جام ملت ها به موفقیت برسیم کاری متفاوت از گذشته انجام دهیم و روند آماده سازی متفاوتی را پشت سر بگذاریم.

او در مورد شرایط حال تیم ملی فوتبال در راه آماده شدن برای بازی های جام ملت های آسیا گفت: ما در شرایط سلامتی هستیم، درست است که آنطور که می خواهیم نیست اما نسبت به گذشته شرایط بهتری داریم. در این شرایط خوب، همچنان سردرد داریم. سوال اینجاست که آیا شما می خواهید مسکن ها را قبل از جام ملت ها به ما بدهید یا بعد از آن این داروها به ما می رسد. وقتی ما این مسکن ها را قبل از مسابقات به دست بیاوریم مشکلی نخواهیم داشت. استراتژی باید اینگونه باشد که تیم و بازیکنان از شرایط راضی باشند و انگیزه ی بالایی داشته باشند. تمامی بازیکنان من به مانند گذشته با یکدیگر متحد هستند. در حال حاضر فقط رو به جلو حرکت می کنیم و برنامه آماده سازی خودمان را پیگیری خواهیم کرد.

کی روش: امیدوارم هواداران در بازی مقابل بولیوی از ما حمایت کنند/تغییر بزرگی در تاکتیک تیم ملی نداریم

ساختمان پک برای استفاده همه رده های فوتبال است

کی روش در مورد دلیل اینکه خواسته بود تا نشست خبری در ساختمان پک برگزار شود گفت: هر کاری در زندگی حرفه ای انجام می دهم دلیل خاص خود را دارد. دلیل اول اینکه تصمیم گرفتم نشست خبری امروز در ساختمان پک برگزار شود این بود تا شما خبرنگاران که با مردم و هواداران در ارتباط هستید و جزو مهمی از ساختمان پک به شمار می روید اینجا حضور داشته باشید. این مکان برای افراد کمی ساخته نشده بلکه برای همه رده های فوتبال ملی است و شما نیز عضوی از این خانواده هستید. دلیل دوم احترام است و اگر به اطراف این ساختمان به خوبی نگاه کنید می بینید ادای احترام به بازیکنان و مربیانی که با سختی فوتبال ایران را ساخته اند صورت گرفته است. در این ساختمان عکس هایی می بیند که لحظات پیروزی فوتبال ایران در آن ثبت شده و برای احترام به تمام اعضای این خانواده این نشست در این مکان برگزار شد.

او در مورد کنار گذاشتن یکسری از بازیکنان از تیم ملی گفت: اینکه بعضی بازیکنان از تیم ملی کنار گذاشته شده اند حرف درستی نیست و نشان دهنده واقعیت نیست. زمانی که از کلمه کنار گذاشتن استفاده می کنید  که بخواهید کسی که مالکیت چیزی را دارد آن مالکیت را از او بگیرید اما پیراهن تیم ملی در مالکیت هیچ بازیکنی نیست.

کی روش در مورد سید جلال حسینی گفت: در زمان هایی بعضی از بازیکنان این افتخار را پیدا می کنند تا بتوانند لباس تیم ملی فوتبال را بپوشند. البته اگر برای من مقدور بود به جای ۲۳ بازیکن ۴۶ بازیکن انتخاب می کردم که این موضع در اختیار من نیست. حال شما درباره بازیکنی صحبت می کنید که عکس او بالای سر من است ( عکس سید جلال حسینی) و ۷ سال و نیم در تیم ملی افتخار آفرینی کرده و هیچ چیزی از احترام ما نسبت به او کم نخواهد شد.

اگر آینده نگر نبودم الان باید به جای سردار علی دایی اینجا می نشست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد سید جلال حسینی ادامه داد گفت: ‌در هر زمان که احساس کنم به بازیکنی مانند سید جلال حسینی نیاز دارم درهای تیم ملی برای او باز است ولی ما باید به آینده هم فکر کنیم و اگر آینده نگر نبودیم به جای سردار آزمون که اینجا نشسته است باید علی دایی می نشست.

کی روش در آخر سید جلال را مورد ستایش قرار داد و در مورد او گفت: سید جلال حسینی در قلب من جا دارد و ما با درخشش او توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و حتی پس از آخرین بازی و صعود به جام جهانی روسیه من پیراهن او را به یادگار برای خود برداشتم و هیچگاه از ارزش و اعتبار او نزد من کم نخواهد شد و امیدوارم این توضیحات پایانی به این مسائل باشد.

بیشتر بخوانید:

آزمون: ۹۹ درصد به خاطر خانواده‌ام تصمیم گرفتم خداحافظی کنم سخنرانی کی روش زیر عکس سید جلال! استیلی: بازیکنان امید در اختیار باشگاه ها قرار می گیرند/ استفاده از ساختمان پک باید مدیریت شود

انتهای پیام/

کنفرانس خبری کی روش پیش از بازی مقابل بولیوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: از گذشته بهتریم اما هنوز سردرد داریم/ سید جلال قلب مرا تسخیر کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..