تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد مطلوب ۷۸ درصد سازمان های زنجان در خصوص حقوق شهروندی

ساعت: 14:52 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418702

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: بررسی ها نشان می دهد 78 درصد سازمان ها و دستگاه های اجرایی به نحو مطلوبی به وظایف خود در این زمینه عمل کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، مسیح الله سلطانی امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان  با اشاره به نقش تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد در حقوق شهروندی، گفت: در استان با اجرای سیاست های دولت گام های مطلوبی  در تحقق حقوق شهروندی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور و استانداری در بحث بازرسی ها به دنبال مداخله و مچ گیری در دستگاه های اجرایی نبوده و به دنبال اصلاح امور هستند، تصریح کرد: جلوگیری از تخلفات اداری و افزایش رضایت عمومی از دلایل بازرسی در این زمینه است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان بیان داشت:بازرسی ها در استان به دلایل تاکید مقام معظم رهبری،منشور حقوق شهروندی، بند 9 انقلاب فرهنگی مصوبات 60 و 61 شورای اجتماعی کشور انجام می شود.

سلطانی با اشاره به شاخص های ارزیابی و عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی، گفت: بر اساس 40 شاخص این ارزیابی ها انجام می شود.

وی ادامه داد: از 53 دستگاه اجرایی که ارزیابی شده است و 41 دستگاه بالای 50 نفر و 12 دستگاه نیز زیر 50 نفر بودند که شاخص ها برای هر دو متفاوت است.

این مسئول از تحقق 90 درصدی اهداف ارزیابی ها خبر داد و گفت: بر اساس این ارزیابی ها 32 دستگاه حسن انجام وظیفه، هفت دستگاه انجام وظیفه کرده و سه دستگاه نیز عیب و نقص داشته اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد 78 درصد سازمان ها و دستگاه های اجرایی به نحو مطلوبی به وظایف خود در این زمینه عمل کرده اند.

سلطانی با بیان اینکه روند ارزیابی ها نشان می دهد که رو به بهبود قرار داریم، افزود: این موضوع نشات گرفته از حساسیت دستگاه های اجرایی است.

وی ادامه داد: برنامه ارتباط با مردم و توسعه خدمات الکترونیک دارای بالاترین امتیاز و ارتقا بوده و برنامه آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان دارای کمترین امتیاز است.

این مسئول بیان داشت: در مجموع روند رو به رشد و مثبتی است و تضیعاتی نیز در خصوص حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی وجود دارد که ضروری است با تحلیل موضوع، این مشکلات نیز حل شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان افزود: 62 شاخص در زمینه ارزیابی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه قرار گرفت.

سلطانی افزود: با توجه به مصوبه ستاد صیانت از حقوق شهروندی انتخاب شهروند نمونه در هفت حوزه سلامت شهری، روستایی، فرهنگی،زیست محیطی،امنیتی و انتظامی و آموزش و پرورش انجام می شود که ضروری است دستگاه های اجرایی نظرات خود را در این زمینه ارائه کنند.

شهرام طهماسبی نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: توجه به حقوق شهروندی در برنامه های توسعه کشور ضروری است.

وی با بیان اینکه ضروری است به مردم، حقوق شهروندی و کرامت مردم توجه ویژه شود، ادامه داد: توجه به حقوق شهروندی از سوی دولت نیز رعایت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آزادی در کسب و کار در حوزه های اداری کمتر مورد توجه قرار گرفته و یا مورد بی مهری قرار گرفته است.

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت منابع استان زنجان افزود: با توجه به حقوق مردم و به رسمیت شناختن آن، تعامل لازم،منطقی و دوسویه بین مردم و دولت برقرار می شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد مطلوب ۷۸ درصد سازمان های زنجان در خصوص حقوق شهروندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..