تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش

آخرین جزئیات از وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورشفاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره به جریان افتادن موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش که در فضای مجازی از سوی یکی از نماینده‌ها مطرح شده است، ‌اظهار کرد: این موضوع هنوز به طور قطعی در کمیسیون مطرح نشده است چرا که فعلا در تعطیلات مجلس هستیم.

وی ادامه داد: استیضاح زمانی کلید می‌خورد که نمایندگان سوالات خود و پاسخ‌های وزیر را مورد بررسی قرار دهند و از پاسخ‌های وزیر قانع نشوند.

سعیدی اظهار کرد: فعلا درباره استیضاح نظری ندارم چراکه نمایندگان باید در کمیسیون آموزش سوالات خود را مطرح کنند و وزیر پاسخ‌های مربوطه را ارائه دهد و بعد از این مرحله با توجه به شرایط می‌توانیم درباره استیضاح شدن یا نشدن نظر دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات اخیر در آموزش و پرورش استیضاح وزیر ضروری می‌داند یا خیر، ‌گفت: هیچ کسی از وقوع حوادث اخیر آموزش و پرورش خوشحال نیست و چنین اتفاقاتی نشان می‌دهد که باید نظارت بیشتری روی مدارس داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اردوهای دانش آموزی باید با امنیت بیشتری برگزار شود، ادامه داد:‌ علاوه بر حفظ ایمنی در اردوها در مدارس هم باید ایمنی مورد توجه قرار گیرد چرا که مدارس امانتدار خانواده‌ها هستند.

اطلاع رسانی دقیق درباره مسائل آموزش و پرورش وظیفه روابط عمومی است

سعیدی با تأکید بر اینکه در آموزش و پرورش باید در انتخاب مدیران و فعالیت آنها نظارت بیشتری انجام شود، گفت: اولویت اصلی در مدارس ابتدا باید حفظ ایمنی آنها باشد و پس از آن موضوعات آموزشی را مورد توجه قرار دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اطلاع رسانی نسبت به حادثه فوت دانش آموز 7 ساله بر اثر ریزش دیوار که حواشی بسیاری به دنبال داشت، بیان کرد: در هر دستگاهی باید اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم مورد توجه قرار گیرد تا اخبار از هر مرجعی که صحت و سقم ماجرایی را نمی‌داند به دست مردم نرسد و اطلاع رسانی صحیح حداقل حقی است که هر فردی دارد به ویژه آن که اطلاع رسانی درباره حوادثی مانند فوت کودک 7 ساله کنجکاوی بسیاری از افراد جامعه را برمی‌انگیزد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..