تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418710

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اسفندیار هوشیار صبح امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی از جلوی مهدیه اردبیل اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران نخستین کاروان موکب اربعین‌ حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شد.

وی افزود: نقش خیران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است چرا که خوشبختانه هر سال پرشورتر از سال گذشته خدمات‌رسانی به زائران مبنای کار قرار می‌گیرد و این کاروان نیز همراه با 50 نفر از خادمان حسینی و چندین دستگاه کامیون حامل مواد غذایی به سمت کربلای معلی اعزم شد تا از این بابت هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل تصریح کرد: اعضای این کاروان در موکب‌های امام رضا(ع) در امامزاده سید محمد بلد عراق و مسیر سامرا برپا شده و در خدمت زائران حسینی خواهد بود و با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در کربلای معلی برنامه‌ و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

هوشیار تصریح کرد: افراد حاضر در این کاروان‌ها به خود افتخار می‌کنند که این فرصت نصیبشان شده است که در خدمت عزاداران  حسینی باشند و این موکب در دیوانیه عراق و مسیر سامرا مستقر می‌شود تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز زائران را فراهم کند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در طی این مدت 250 خادم حسینی، 10 کامیون، 2 تریلی و 8 خاور به موکب عزاداری استان در کشور عراق اعزام می‌شوند که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و مرحله به مرحله این کاروان‌ها را برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعزام می‌کنیم تا زائران از بابت خوراک و مایحتاج ضروری مشکلی نداشته باشند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..