تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک صنعت و معدن برای تحقق توسعه صنعتی استان خوزستان در کنار صنعتگران این استان است

رييس هيات مديره و مدیر عامل بانك صنعت و معدن گفت : استان خوزستان داراي پتانسیل ها و ذخایر طبيعي فراوان است و بايد متناسب با آن در عرصه صنعتي كشور پيشرفت كند و اين وظيفه ماست كه در كنار تامين مالي پروژه هاي صنعتي و توليدي به عنوان يك مشاور، همراه و همگام كارآفرينان اين استان باشيم.

به گزارش شمانیوز ، حسین مهری كه در نشستي صميمانه با پرسنل شعبه اين بانك در اهواز سخن مي گفت افزود: بانك صنعت و معدن يك بانك توسعه اي تاثيرگذار در عرصه صنعتي كشور است و با تامين مالي پروژه هاي عمراني و زيربنايي بزرگ در حوزه ريلي ، نيروگاهي ، پتروشيمي و فولاد داراي جايگاه ويژه اي است.
وي ادامه داد: اولویت ها و برنامه پیش روی بانك ، تامين سرمايه در گردش واحدهاي ايجادي توسط بانك با توجه به قيمت ارز ، تامين اعتبار براي واحدهاي توليدي خوشنام و فعال سراسر كشور ، تامين مالي طرح هاي نيمه تمام و تعيين تكليف آنها و اعطاي تسهيلات به طرح هاي صادرات محور ، High Tech و داراي ارزش افزوده بالا است .
اين مدير ارشد بانكي افزود: در عرصه طرح رونق توليد، اين بانك در رتبه سوم كشور قراردارد كه شعبه اهواز در سال هاي 1395 و 1396 توانسته است در اين زمينه رتبه نخست استان را به خود اختصاص دهد.
مهری در خصوص طرح های در دست اجرای استان گفت : ، طرح پتروشيمي مسجد سليمان از محل تسهیلات فاینانس چین به مبلغ 433 ميليون يورو با عاملیت این بانک و پیشرفت قابل توجه 50درصدی درحال اجرا است كه با شروع بهره برداری در سال 1398 به تولید آمونیاک به ظرفیت 660هزار تن در سال و اوره به ظرفیت یک میلیون تن در سال خواهد پرداخت و برای 750 نفر در این منطقه کمتر برخوردار اشتغال ایجاد می کند.
مجتمع فولاد روهينا جنوب نيز با 105 ميليون يورو تسهيلات بانك صنعت و معدن و 70 درصد پيشرفت فيزيكي در شهرستان دزفول در حال اجراست و با اتمام آن براي 445 نفر اشتغال ايجاد مي شود.
همچنین بانك صنعت و معدن احداث نيروگاه هاي انديمشك و اميديه ، با ظرفيت جمعا 1500 مگاوات را در دست انجام دارد.

منبع: پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک صنعت و معدن برای تحقق توسعه صنعتی استان خوزستان در کنار صنعتگران این استان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..