تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب‌ترین تیم فوتبال جهان مشخص شد + عکس

یک سایت انگلیسی محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال جهان را معرفی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت "jdSport" در گزارشی به معرفی محبوب ترین تیم های فوتبال جهان پرداخت. به نوشته این سایت بررسی جستجوی نام تیم های مطرح جهان  در کشورهای مختلف نشان می دهد که رئال مادرید محبوب ترین تیم فوتبال حال حاضر دنیا است.

رئال مادرید با داشتن بیشترین میزان جستجو در 97 کشور جهان محبوب ترین تیم فوتبال جهان است. آرسنال با اختلاف زیاد نسبت به رئال در 17 کشور بیشترین میزان جستجو را داشته و دوم است و دیگر تیم انگلیسی یعنی منچستریونایتد با داشتن بیشترین میزان جستجو در 16 کشور دنیا در رده سوم قرار دارد.

محبوب ترین تیم فوتبال جهان مشخص شد+عکس

بیشتربخوانید:زیدان گزینه هدایت تیم دیوید بکام شد جزئیات جدید از پرونده اتهام تعرض رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد+عکس

انتهای پیام/

رئال مادرید محبوب ترین تیم جهان لقب گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب‌ترین تیم فوتبال جهان مشخص شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..