تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح آخرین قوانین داوری کشتی برای آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،صبح دیروز (یکشنبه) محمد ابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان آخرین قوانین و مقررات داوری را برای کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان بوداپست مجارستان به صورت تئوری، عملی و با نمایش فیلم و پاورپوینت تشریح نمود.

در این کلینیک تخصصی داوری، مسائلی مانند هل دادن های غیرقانونی (پوش کردن)، جرایم کم کاری ، فرار از فن، فرار از تشک، چگونگی استفاده از منطقه زون توسط کشتی گیران برای اجرای فنون و کسب امتیاز، طریقه صحیح نشستن و شروع مجدد کشتی در حالت خاک اجباری با شیوه جدید تشریح شد.

در پایان نیز با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نقاط مبهم قوانین جدید داوری، مورد بحث بررسی قرار گرفت.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای 28 تا 30 مهرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:دعوت از 3 داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات جهانی کشتی

انتهای پیام/

امامی آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی را تشریح کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح آخرین قوانین داوری کشتی برای آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..