تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف ۲ میلیون دفترچه بیمه در طرح رفع همپوشانی

حذف 2 میلیون دفترچه بیمه در طرح رفع هم پوشانیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت ظهر امروز در برنامه نشست با روسای سازمان بیمه گر که در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای قانون بودجه سال 97 و برنامه ششم توسعه تفاهم نامه‌ای میان سازمان بیمه و دیگر صندوق‌های بیمه گر با هدف ایجاد پایگاه درمان بیمه شدگان، استحقاق سنجی و رفع همپوشانی و اجرای راهنمای بالینی به امضا رسیده است. رفع هم‌پوشانی وظیفه بیمه سلامت است

وی ادامه داد: مسئولیت رفع همپوشانی بر عهده بیمه سلامت است و واقعیت این است که در خصوص دیگر سازمان‌های بیمه‌گر هنوز به وحدت رویه نرسیده‌ایم و مانند بسیاری از مسائل به دلیل نبود وحدت رویه به مشکلات مختلفی برمی‌خوریم.

موهبتی افزود: شیوه‌نامه همپوشانی که امروز آغاز می‌شود بخشی از کارهایش در سال 96 انجام شده است.

مدیرعامل بیمه سلامت اضافه کرد: 48 هزار فایل از سازمان تأمین اجتماعی به بیمه سلامت رسیده است که تعداد 2 میلیون نفر دفترچه‌شان حذف شده است و بخش باقی مانده مربوط به صندوق روستاییان است که دفترچه‌ آنها اعتبار 5 ساله دارد.

وی گفت: در هنگام دریافت خدمت کنترل همپوشانی انجام می‌شود و شیوه نامه‌ای که امروز اصلاح می‌شود برای وحدت رویه بیشتر در بین سازمان‌های بیمه‌گر کشور است.

65 هزار دفترچه بیمه نیروهای مسلح حذف شده است

موهبتی یادآوری کرد: امروزه 205 هزار رفع همپوشانی در نیروهای مسلح انجام شده است که از این تعداد تا به امروز تعداد 65 هزار نفر رفع هم پوشانی شده‌اند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف ۲ میلیون دفترچه بیمه در طرح رفع همپوشانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..