تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیم زاهدی‌مطلق از حضور در جایزه جلال انصراف داد

ابراهیم زاهدی‌مطلق از حضور در جایزه جلال انصراف دادبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انصراف نویسنده؛ «شلیک به آسمان» از گردونه داوری جایزه جلال خارج شد.

ابراهیم زاهدی‌مطلق نویسنده کتاب «شلیک به آسمان» طی نامه‌ای خطاب به دبیران علمی و اجرایی یازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد، دلیل درخواست برای کنار گذاشتن کتاب یاد شده از روند داوری را عضویت خود در هیات‌علمی این جایزه اعلام کرد و گفت: از آن جا که بنده به عنوان یکی از اعضای هیات علمی این دوره‌ی جایزه جلال آل احمد، دارای حق رای در انتخاب داوران محترم این رویداد ادبی هستم؛ برای مصون ماندن شأن و جایگاه جایزه از هرگونه جانب‌داری به سود مرتبطین و مجریان، تقاضا دارم کتاب «شلیک به آسمان» که در سال ۱۳۹۶ به نگارش این جانب منتشر شده است را از روند داوری خارج نمایید.

گفتنی است؛ «شلیک به آسمان» شرح خاطرات محمد مصطفوی‌فر، سروان پدافند نیروی هوایی و مسئول پرتاب موشک‌های زمین به هوای «هاگ» در دوران جنگ تحمیلی بوده که موفق به سرنگونی بیش از یکصد فروند هواپیمای نیرو‌های بعثی شده است. این اثر پس از ۱۵ سال انتظار، سال ۹۶ از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیم زاهدی‌مطلق از حضور در جایزه جلال انصراف داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..