تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی، رونالدو و مودریچ برنده توپ طلا نمی شوند!

سرمربی تیم ملی اوکراین معتقد است که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و لوکا مودریچ برنده توپ طلای 2018 نخواهند شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آندری شوچنکو ستاره سابق تیم آث میلان و سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اوکراین معتقد است که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و لوکا مودریچ برنده توپ طلای 2018 نخواهند شد و ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی شایسته دریافت این جایزه است. شوچنکو درباره پیش بینی اش از برنده توپ طلا 2018 فوتبال جهان گفت: در حال حاضر هازارد بیشترین شانس را برای برنده شدن دارد. درست است که هازارد نتوانسته 25 گل به ثمر برساند اما او تاکنون 8 گل زده است.

سرمربی تیم ملی اوکراین ادامه داد: مردم جهان دوست دارند در فوتبال گل ببینند و آمار گلزنی یک بازیکن را ملاک قرار می دهند اما به نظر من هازارد از هر گزینه دیگری برای کسب جایزه توپ طلای امسال شایسته تر است.

بیشتر بخوانید: تصاویر قصر مجلل سریعترین ورزشکار جهان در استرالیا  مرگ دروازه بان جوان به دلیل برخورد شدید فوتبالی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد+عکس

انتهای پیام/

پیش بینی شوچنکو از برنده توپ طلای 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی، رونالدو و مودریچ برنده توپ طلا نمی شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..