تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارق به تمرینات استقلال بازگشت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرین تیم  فوتبال استقلال زیر نظر مربیان ساعت 11:45 در زمین صنایع دفاع برگزار شد .

فیلیپ ،نیومایر و گرو که برای دریافت روادید کار به کیش سفر کرده بودند در تمرین امروز استقلالی ها حاضر شدند . طارق همام بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال پس از چند روز غیبت در تمرین امروز آبی ها حاضر شد . در ابتدای تمرین شفر دقایقی برای بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت . بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از گرم کردن به 2 گروه تقسیم شدند .بازیکنانی که در دیدار دوستانه روز گذشته به میدان رفتند به ریکاوری پرداختند و دیگر بازیکنان به پاس کاری ترکیبی مشغول شدند . دروازه بانان تيم فوتبال استقلال زير نظر نامدارى تمرينات خود را دنبال كردند. فرشيد اسماعيلى با لباس شخصى در تمرين امروز آبى پوشان حاضر شد. بخش پایانی این تمرین را مرور راه های گلزنی و اقدام به شوت زنی بود. در تمرین امروز گرو، نویمایر و طارق در تمامی آیتم ها شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /

حضور بازیکن عراقی استقلال در تمرینات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارق به تمرینات استقلال بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..