تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت خارجی‌های استقلال به تمرینات

۷۸۴۷۳۲

۶۸۶ بازدید

بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال به تمرین این تیم بازگشتند.

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز (دوشنبه) در زمین مجموعه صنایع دفاع و پشت درهای بسته برگزار شد.

* الحاجی گرو، مارکوس نیومایر و فیلپ مربی بدنساز که برای دریافت ویزای کار، راهی کیش شده بودند، در تمرین امروز حضور داشتند.

* طارق همام بازیکن عراقی که سفر او به کشورش با حواشی زیادی روبرو شده بود، در محل تمرین حضور یافت و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت.

* بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن، به دو گروه تقسیم شدند، بازیکنانی که روز گذشته بازی کرده بودند به ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند.

* فرشید اسماعیلی که مصدوم است، به مانند روز گذشته با لباس شخصی حضور داشت. این بازیکن به احتمال زیاد به دیدار برابر سایپا نمی‌رسد.

تیم استقلال بیست‌وهفتم مهرماه در هفته نهم لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت.

بازگشت خارجی‌های استقلال به تمرینات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت خارجی‌های استقلال به تمرینات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..