تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمتی: دوست داشتم هر دو مدالم طلا می‌شد

۷۸۴۷۲۵

۲۱۴۶ بازدید

قهرمان تیراندازی پاراآسیایی گفت: من دوست داشتم هر دو مدالم طلا می‌شد ولی امیدوار هستم در مسابقات آینده نتایج بهتری هم کسب کنم.

خبرگزاری فارس: زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی مسابقات پاراآسیایی اندونزی پس از بازگشت از جاکارتا، گفت: من تمام سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردم تا بلکه بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم.خیلی خوشحالم از اینکه توانستم حتی برای لحظه‌ای با رنگ مدال‌هایم دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم.

وی در ادامه افزود: من از تمام شرایط و امکانات پیش از این مسابقات راضی هستم و جا دارد اینجا از همه مخصوصاً کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک که هر لحظه در کنار من بودند و شرایط خیلی خوبی را برای من فراهم کردند، تشکر کنم، شما هم نتیجه این زحمات را دیدید تیم ما و کاروان ما مدال‌های خیلی خوبی را توانستند کسب کنند و واقعاً برای ما بسیار جای خوشحالی دارد.

نعمتی همچنین اذعان داشت: من دوست داشتم هر دو مدالم طلا می‌شد ولی امیدوار هستم در مسابقات آینده نتایج بهتری هم کسب کنم. خدا را شکر زحمات خیلی زیادی کشیده شده بود و تیم ما هم نتایج خیلی خوبی را کسب کرد.

من باز هم می‌گویم که خیلی خوشحالم از اینکه توانستم حتی برای لحظه‌ای دل مردم کشورم را شاد کنم چرا که من از این مردم خیلی خیلی انرژی و روحیه می‌گیرم و دوست دارم که همیشه بتوانم بهترین نتایج را برایشان کسب کنم. البته ای کاش همه طلاها برای ایران بود ولی خب به هر حال رقابت است و همه می‌آیند که بهترین‌ها را برای کشورشان رقم بزنند.

وی در خصوص شرایط میزبانی جاکارتا تاکید کرد: به هر حال شرایط در آنجا کمی سخت بود و خاطرات بدی را از مسابقات آسیایی در ذهن من به جا گذاشت اما خوشبختانه پایان خوبی را داشتیم و امیدواریم که در مسابقات آینده شرایط بهتری فراهم شود تا من بتوانم در مسابقات المپیک هم رقابت‌های خوبی را داشته باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمتی: دوست داشتم هر دو مدالم طلا می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..